آیین افتتاحیه مرکز بسیج اساتید و نخبگان خواهر حوزه علمیه در جامعه الزهرا قم

مرکز بسیج اساتید و نخبگان خواهر حوزه علمیه با حضور نماینده، ولی فقیه در سپاه پاسداران در جامعه‌الزهراء قم آغاز به کار کرد.
شنبه، 29 شهريور 1399
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
آیین افتتاحیه مرکز بسیج اساتید و نخبگان خواهر حوزه علمیه در جامعه الزهرا قم
به گزارش راسخون، مراسم آغاز به کار مرکز بسیج اساتید و نخبگان حوزه علمیه خواهر با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین حاجی صادقی نماینده، ولی فقیه در سپاه پاسداران و حجت‌الاسلام‌والمسلمین مدنی مدیر جامعه الزهرا (س) صبح امروز در آموزشگاه امام رضا (ع) در جامعه‌الزهراء برگزار شد.

در این ابتدای جلسه حجت‌الاسلام‌والمسلمین مدنی مدیر جامعه الزهرا (س) در خصوص اهمیت ایجاد چنین مرکزی در تربیت نیرو‌های بسیجی در میان خواهران حوزوی به سخنرانی پرداخت.

در بخش دیگری از این جلسه نماینده، ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به وجه اشتراک‌های میان عاشورا و دفاع مقدس اظهار داشت: قداست، ماندگاری و اثرگذاری سه عنصر مشترک میان واقعه عاشورا و دفاع مقدس است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین عبدالله حاج صادقی با اشاره به جایگاه مهم بسیج در بسیاری از جریان‌های انقلابی و دفاع مقدس ابراز کرد: در دفاع مقدس دشمن ما را تهدید کرد تا انقلاب اسلامی را از بین ببرد و جلوی صدور اندیشه‌ها را بگیرد، اما شاگردان مکتب حسین کاری کردند جنگ تحمیلی عامل بقای انقلاب اسلامی شود، همان‌طور که اگر دفاع مقدس نبود بسیاری از جریان‌ها را به خوبی نمی‌شناختیم.

وی تصریح کرد: جنگ وسیعی در پیش داریم و کسانی که مقابل انقلاب اسلامی ایستاده‌اند و امروز نوکری استکبار را می‌کنند باید بدانند که فردا نوکر بهتری برای آمریکا و اسرائیل پیدا می‌شود و آن‌ها نیز در سلامت و عافیت نخواهند ماند.

نماینده، ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه بسیج اساتید تبلور عالم عامل اثرگذار است و باید این نقش مهم را از یاد نبریم، اضافه کرد: بسیج اساتید رسالت مهمی در برابر طلاب و همه بسیجیان در کشور دارند و باید به تربیت نیرو‌های انقلابی و مبارز بپردازند.

گفتنی است در این مراسم حیدری مجد حکم ریاست مرکز بسیج اساتید را از نماینده، ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دریافت کرد.


منبع:  خبرگزاری بسیج از قم


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.