بهزاد داداش زاده در گفتگو با راسخون:

پرسپولیس با این روند، قهرمانی پنجم را می گیرد/ رمضانی و مهدیخانی نمی دانند پیراهن چه تیمی را پوشیده اند

پیشکسوت پرسپولیس با بیان اینکه این تیم می تواند با ادامه بردهای خود هم قهرمان نیم فصل اول شود و هم پنجمین جام پیاپی اش را بگیرد، گفت: حامد لک وقتی به پرسپولیس آمد فهمید که می تواند پیشرفت کند اما ارمان رمضانی و مهدیخانی هنوز باور نکرده و نمی دانند پیراهن چه تیم بزرگی را پوشیده اند.
يکشنبه، 26 بهمن 1399
تخمین زمان مطالعه:
پدیدآورنده: سیدمجتبی سیدی
موارد بیشتر برای شما
پرسپولیس با این روند، قهرمانی پنجم را می گیرد/ رمضانی و مهدیخانی نمی دانند پیراهن چه تیمی را پوشیده اند
بهزاد داداش زاده در گفتگو با خبرنگار ورزشی راسخون، در ابتدای صحبت های خود با تسلیت ضایعه درگذشت مهرداد میناوند و علی انصاریان اظهار داشت: واقعا این اتفاق جامعه ی ما را تکان داد و از کوچک و بزرگ همه ناراحت شدند. این ضایعه را به خانواده ی محترم این دو عزیز، جامعه ی فوتبالی و غیرفوتبالی به خصوص پرسپولیسی ها و هوادارانشان تسلیت می گویم. در این اوضاع اقتصادی و بیماری کرونا، این اتفاق تلخ داغ بدی بود که به دل ما وارد شد. مردم این دو عزیز را دوست داشتند و دیدید که فرقی هم نداشت که این دو عزیز پرسپولیسی بودند. همه داغدار شدند. کامنت های محبت آمیز و دلگرم کننده گذاشتند اما دعاها افاقه نکرد و این دو عزیز از بین ما رفتند که واقعا قابل باور نیست. این نشان می دهد که بیشتر کری ها داخل زمین است و بیرون زمین به جز عده ی اندکی، همه با هم رفیق اند. انشالله درسی باشد که بیشتر پروتکل های بهداشتی را رعایت کنیم و این مسئله را ساده نگیریم. واقعا وقتی در جامعه ورود می کنیم، متوجه می شویم که مثل ابتدای این بیماری، انگار ساده گرفته ایم و راحت از کنارش می گذریم. این بیماری شوخی ندارد و مشخص نیست ناقل هستیم یا نه. امیدوارم دیگر این اتفاق تلخ برای هیچ انسانی رخ ندهد به خصوص فوتبالی ها که مردم با آنها خاطرات تلخ و شیرین زیادی دارند.
 
رفتن میناوند و انصاریان به فوتبال و جامعه ایران شوک بدی داد
وی افزود: از دست دادن این عزیزان برای ماها خیلی سنگین بود. حالا تصور کنید خانواده  و نزدیکان مهرداد و علی چقدر زجر می کشند از فراغشان. این مصیبت های پی در پی به تیم های لیگ هم آسیب زده و از بازی شان می بینیم که متاثر هستند. به تیم ها هم شوک وارد شده است. امیدوارم جامعه از این بلا رها شود و بتوانیم به شرایط عادی برگردیم. کشور ما درست است مشکلات زیادی دارد اما دست به دست هم این موانع رفع می شود و انشالله اول این کرونا برود تا راحت نفس بکشیم. زندگی ادامه دارد و آدم باید به زندگی امیدوار باشد. به همین دلیل بود با اینکه مردم می دانستند شرایط مهرداد و علی خیلی بد است، دعا می کردند و امید داشتند. خدا خدای خوبی است و انصاریان و میناوند را دوست داشت. این دو عزیز انسان های خوبی بودند و خدا نخواست در این جامعه، آلوده شوند و آنها را پیش خودش برد. برای هر پدر و مادری سخت است این مصیبت ها. قسمت نبود که این دو عزیز برگردند. همه از مهرداد و علی خاطره داشتند و باورش سخت است.
 
پرسپولیس از کمبود بازیکن رنج می برد
پیشکسوت پرسپولیس با اشاره به پیروزی های پیاپی شاگردان گل محمدی، تصریح کرد: واقعیت را باید بپذیریم که این تیم از کمبود بازیکن رنج می برد. آنها هم در خط دفاع کمبود بازیکن دارند و هم در خط حمله. گل هایی که پرسپولیس می زند یا از روی ضربات ایستگاهی است یا خلاقیت فردی. در دو سه هفته اخیر نورالهی و سیدجلال جور خط حمله را کشیدند. در بازی آلومینیوم همه دیدند که وقتی دو دفاع وسط تیم نبودند، 2 گل از روی یک نقطه به یک شکل خوردند. با همه ی این کمبودها اما فوتبال خوبی انصافا بازی می کنند و در خلق موقعیت ها هم موفق اند. در این شرایط گرفتن 3 امتیاز مهم است که می تواند این تیم را به کورس برگرداند. این بردهای پیاپی به تیم روحیه می دهد و بازیکنان از شرایط سخت روحی که با فوت مهرداد و انصاریان بیشتر هم شده بود، خارج می شوند.
 
وزارت ورزش یا به وضع سرخابی ها رسیدگی کند یا به خصوصی سازی تن بدهد
بهزاد داداش زاده گفت: شما استقلال را ببینید پرمهره است اما بازی قشنگی نمی کند. 3 امتیازها را هم می گیرد. در هیات مدیره شان اختلاف نظر وجود دارد. شنیدم که دنبال تغییر فکری هستند. چرا با روح و روان مردم بازی می کنید. باید پاسخ دهند که اگر فکری را نمی خواستید، چرا آوردید؟ چرا مشکل تراشی می کنید؟ چرا به این دو تیم امکانات نمی دهید که مدام گله می کنند. اگر نمی توانید تیم ها را اداره کنید به بخش خصوصی بدهید و با احساسات مردم بازی نکنید. اگر این دو تیم را واگذار نمی کنید، حداقل به آنها رسیدگی کنید. تنها دلخوشی مردم همین دو تیم بزرگ هستند در این شرایط بد اقتصادی و کرونایی. استقلال پرمهره است اما تمرکز لازم را نه مدیریت باشگاه دارد نه کادر فنی و نه بازیکنان. اگر رشیدمظاهری حرفی می زند، شجاعت دارد و محمود فکری باید از صداقت این بازیکن استقبال کند. یک جا باید بازیکن یک جا نفس بکشد. نباید کادر فنی جبهه بگیرند. استقلال در بعضی بازی ها در حد محلات بازی می کند اما از تک موقعیت ها استفاده می کنند و گل می زنند.
 پرسپولیس با این روند، قهرمانی پنجم را می گیرد/ رمضانی و مهدیخانی نمی دانند پیراهن چه تیمی را پوشیده اند
پرسپولیس تیم اول آسیا و ایران است
وی خاطرنشان کرد: پرسپولیس اما واقعا فوتبال زیبایی بازی می کند و واقعا تیم اول آسیا و ایران است ولی مهره ندارد. تعویض های خود را آخر بازی می کند و بازیکنان کم تجربه می آیند. بازیکنان جدید را موقعی خرید که احساس می کرد بشار رسن، علیپور، ترابی و شجاع جدا نمی شوند. اگر بازیکنان جدا نمی شدند، واقعا تیم قدرتمند و قلدر بود. مگر یک مربی آن هم در سطح پرسپولیس چقدر می تواند برای بازی دادن به بازیکن جوان بهاء بدهد؟ رمضانی باید از فرصت های کم استفاده می کرد. بازی کردن در پرسپولیس با سایپا فرق می کند. باید بازیکنی جذب کنند که بزرگ باشد و در شرایط سخت کار را دربیاورد. مردم هم از بازیکنانی که به این تیم می آیند، توقع دارند. متاسفانه با مردم صادق نیستند. باید ببینید که چقدر بودجه داشتند و با آن چه بازیکنانی را می شد، جذب کرد. پرسپولیس اگر مهره های خود را حفظ می کرد اصلا نیاز به خرید بازیکن جدید نداشت. این نشان می دهد که یک جای کار می لنگد.
 
رمضانی و مهدیخانی نمی دانند پیراهن چه تیمی را پوشیده اند
پیشکسوت پرسپولیس افزود: حامد لک در ماشین سازی یک گلر 6 دانگ نبود اما وقتی به پرسپولیس آمد، شرایط را درک کرد و به این باور رسید که می تواند پیشرفت کند. اما آرمان رمضانی و مهدیخانی هنوز باور نکرده اند که می توانند و نمی دانند که پیراهن چه تیمی  را پوشیده اند. لک این را فهمید و به غیر از بازی با آلومینیوم در همه ی بازی ها عالی بود. با این اوصاف بازگشت ترابی می تواند خبر خوبی برای تیم باشد و امیدوارم بتواند مثل سابق سرحال باشد و به تیم کمک کند. اگر او شرایط گذشته اش را پیدا کند می تواند از فرصت ها و موقعیت هایی که تیم ایجاد می کند، بهتر استفاده کند و ضعف تیم را پوشش دهد.
 
تراکتور مربی بزرگ می خواهد
بهزاد دادش زاده گفت: پرسپولیس توانست بعد از شکست مقابل آلومینیوم، 3 بازی پیاپی را برنده شوند. مقابل ماشین سازی آن طور که باید خوب نبودند اما 3 امتیاز مهم بود که گرفتند. در مقابل تراکتور که جزو تیم های قلدر لیگ بود، توانست نمایش درخشانی داشته باشد و یک بازی 6 امتیازی را برد که می تواند در سرنوشت لیگ و قهرمانی تاثیر زیادی داشته باشد. پرسپولیس خوب موقعی به تراکتور خورد. تیمشان آشفته بازار است و نه سرمربی شان مشخص است و نه مدیریت شان. تیمشان آنچنان شایسته ی هوادارانش نیست. نمی دانم چرا این قدر مربی عوض می کنند. در تبریز مربیان خیلی خوبی هستند. ماشین سازی خیلی بهتر و منسجم تر از تراکتور بازی می کند. زنوزی باید برای نیم فصل دوم فکری به حال تیمش بکند. تراکتور تیم بزرگی است و باید از مربی بزرگی استفاده کند.
 
پرسپولیس مدعی جدی قهرمانی لیگ بیستم است
وی در پایان تاکید کرد: پرسپولیس یک بازی سخت دیگر را هم توانست مقابل مس رفسنجان برنده شود. واقعا تیم ربیعی قابل احترام و دونده و خیلی خوب ظاهر شد و پرسپولیس را اذیت کرد. آنها چند بازیکن اصلی خود را نداشتند اما پا پس نکشیدند. البته بعد از 10 نفره شدن، پرسپولیس می توانست از موقعیت های فراوانی که داشت بهتر استفاده کند و گل های بیشتری بزند اما نشد. با این وجود معتقدم پرسپولیس قهرمان نیم فصل خواهد شد. آنها شرایط خوبی دارند و مطمئن باشید که گل گهر را هم با این روند شکست خواهد داد. این تیم می خواهد ثابت کند که بی دلیل نیست 4 سال پشت سر هم قهرمان شده اند. البته رویارویی و نتایج دیگر تیم ها هم خیلی تعیین کننده است. با این وجود پرسپولیس مدعی جدی قهرمانی است و پنجمین جام پیاپی خود را می گیرد.


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.
موارد بیشتر برای شما