محمد برزگر در گفتگو با راسخون:

پرسپولیس 9 فینال در پیش دارد/امیدوارم خوش شانسی های استقلال تمام شود

پیشکسوت پرسپولیس معتقد است این تیم برای کسب ششمین قهرمانی پیاپی 9 فینال در پیش دارد و دیگر نباید امتیاز از دست بدهد.
يکشنبه، 22 اسفند 1400
تخمین زمان مطالعه:
پدیدآورنده: سیدمجتبی سیدی
موارد بیشتر برای شما
پرسپولیس 9 فینال در پیش دارد/امیدوارم خوش شانسی های استقلال تمام شود
محمد برزگر در گفتگو با خبرنگار ورزشی راسخون، با اشاره به شکست غیرمنتظره ی پرسپولیس مقابل نفت آبادان، اظهار داشت: وقتی تیمی می بازد، راحت ترین کار انتقاد از بازیکنان و کادر فنی است. باید در شرایط سخت از تیم، بازیکنان و کادر فنی حمایت کنیم. شک نکنید این تیم برمی گردد و بازهم در مسیر قهرمانی قرار می گیرد. اتفاقی نیفتاده و این شکست شاید تلنگری باشد که دیگر تیم امتیاز از دست ندهد. بازی نفت آبادان هم یک اتفاق بود. پرسپولیس رفته بود تا با 3 امتیاز برگردد اما شانس بد تیم، روز خوب لک نبود و اشتباهش باعث شد تا تیم وارد شوک شود. شک نکنید اگر آن اتفاق نمی افتاد، پرسپولیس با 3 امتیاز آبادان را ترک می کرد. به هرحال آن طور که باید واکنش خوبی بعد از آن گل نداشتیم و نتوانستیم به خوبی از فرصت ها استفاده کنیم.
 
پرسپولیس 9 فینال در پیش دارد
وی افزود: پرسپولس درست است که فوتبال خوبی به نمایش گذاشت اما در این بازی فقط باید نتیجه می گرفتیم که نشد. وقتی تیم موقعیت ایجاد کند، خوب بازی کند اما نتیجه حاصل نشود، فایده ندارد. با آن گل تیم شوکه شد و اگر فرصت ها را هم از دست دادیم شاید به دلیل نداشتن تمرکز لازم بود. متاسفانه در خیلی از بازی ها با اشتباهات فردی امتیاز دادیم ولی این باعث نمی شود که روزهای خوب بازیکنان را فراموش کنیم. همین نفرات در سالهای قبل تیم را قهرمان کرده اند. باید حمایت کنیم تا تیم قهرمان شود. ما با صدر فاصله ای نداریم و در 9 بازی خیلی از اتفاقات می افتد. فقط نباید دیگر امتیاز از دست بدهیم و 9 فینال در پیش داریم. این تیم آن قدر شخصیت و تجربه دارد که بتواند در دیدارهای باقی مانده با قدرت پیش برود. باید بچه ها آرامششان را حفظ کنند و در ادامه ی راه امتیاز از دست ندهیم. شک نکنید استقلال امتیاز از دست می دهد و می توانیم آنها را بگیریم.
 
راه قهرمانی پرسپولیس از بردن دربی می گذرد
پیشکسوت پرسپولیس تصریح کرد: چاره ای نداریم و فقط باید 3 امتیاز دربی را بگیریم. ما نیاز داریم تا روی کار خود تمرکز کنیم. انگیزه دادن به تیمی که 5 سال پشت هم قهرمان شده سخت است اما این بازیکنان انگیزه ی زیادی برای ششمین قهرمانی پیاپی دارند. در 5 سال اخیر هم خیلی مشکلات مالی، مدیریتی بود اما پرسپولیس مسیرش را درست رفت و قهرمان شد. باید نشان دهیم که مرد روزهای سخت هستیم و فقط باید حمایت کنیم. راه قهرمانی ما در لیگ بیست و یکم از بردن دربی می گذرد. ما در ادامه بازی های راحت تری داریم و استقلال باید بازی های سختش را انجام دهد. البته این بدان معنی نیست که حریفان را دست کم بگیریم. باید با تمام قدرت در این 9 بازی پیش برویم.
 
الان وقت حمایت است نه انتقاد
محمد برزگر گفت: سپاهان را نباید دست کم گرفت. این تیم بازی مستقیم با پرسپولیس و استقلال دارد. یادم می آید سال 80 تیم ما هم همین شرایط را داشت اما همه ی بازی ها را تا هفته ی آخر بردیم و استقلال با از دست دادن امتیاز پائین آمد و ما قهرمان شدیم. پرسپولیس باید تمرکزش را روی بردن 9 بازی بکند. باید از همین بازی با نفت مسجد سلیمان شروع کنیم و پا پس نکشیم. مخصوصا اینکه باید دربی را هرطور شده ببریم. این تیم شخصیت قهرمانی اش اجازه نمی دهد به این راحتی تسلیم شود. کادر فنی و بازیکنان هم این را می دانند و شک نکنید هفته های آینده این تیم می تواند با انگیزه ای که دارد، این اختلاف امتیازی را جبران کند. الان وقت حمایت است نه انتقاد.
 پرسپولیس 9 فینال در پیش دارد/امیدوارم خوش شانسی های استقلال تمام شود
نباید هیچ تیمی را دست کم بگیریم
وی خاطرنشان کرد: بازی با صنعت نفت به ما نشان داد که نباید هیچ تیمی را دست کم گرفت و خودمان را از پیش برنده بدانیم. اصلا نمی شود اتفاقات فوتبال را پیش بینی کرد. شرایط کلی بازی را اگر در نظر بگیرید، برتری با پرسپولیس بود اما نتیجه خلاف جریان بازی بود و حتی ممکن بود شکست تیم ما سنگین تر هم بشود. وقتی آن اشتباه رخ داد، تیم حریف انگیزه اش زیادتر از قبل شد. آنها راحت توانستند به هدفشان برسند. تیمشان عقب نشست و در ضدحملات موقعیت های خطرناکی بدست آورد. مقابل این تیم ها باید خیلی زود به گل رسید و اجازه نداد تا به خواسته شان برسند. هر چقدر اشتباهات فردی را کاهش دهیم، شانس برنده شدن ما زیادتر می شود. به خصوص در هفته های پایانی که ممکن است نتایج با حداقل گل رقم بخورد. باید از تک موقعیت های خود استفاده کنیم و از طرفی اجازه ندهیم حریفان به راحتی صاحب فرصت شوند. در این هفته ها هر تیمی از لحاظ بدنی در فرم خوبی قرارداشته باشد، می تواند با دوندگی و توان بدنی بالا تیم حریف را تحت فشار بگذارد.
 
تمورف می تواند گره گشای پرسپولیس باشد
پیشکسوت پرسپولیس با بیان اینکه شرزود تمورف مهاجم ازبکستانی توانایی بالایی دارد، افزود: در دقایقی که این بازیکن به میدان آمد، خیلی باانگیزه، انرژیک و دونده ظاهر شد. شوت خیلی خوبی زد. یک توپ به تیر دروازه کوبید و در مواقع پرس هم موفق عمل کرد. این برای بازیکنی که برای اولین بار در تیم جدیدش به میدان می رود، خیلی خوب است. مظمئن باشید او توانایی بالایی دارد و می تواند کمک حال پرسپولیس باشد. اگر بتواند در این هفته های پایانی در قالب تیمی جابیافتد، بدون شک گره گشای فرصت سوزی ها خواهد شد. پرسپولیس در خط حمله به چنین بازیکن دونده ای نیاز دارد تا بتواند مدافعان را تحت فشار بگذارد.
 
امیدوارم خوش شانسی های استقلال تمام شود
محمد برزگر گفت: لیگ امسال ما خیلی بالا و پائین داشته است. تیم هایی که خیلی ها روی آن حساب می کردند، نتوانستند آن طور که باید نشان دهند. همه سپاهان را مدعی اصلی می دانستند اما دیدید که هرچقدر زمان گذشت، این تیم امتیازهای زیادی از دست داد. نمی دانم مشکلشان چه بود اما با بازیکنانی که دارند و هزینه هایی که کرده بودند، واقعا نتوانستند انتظارات را برآورده کنند. اما آنها در این هفته های پایانی برای اعاده حیثیت می آیند. اوج گیری شان باعث می شود هفته های پایانی جذاب تر شود به خصوص رقابت آنها با پرسپولیس و استقلال. بخاطر همین است که می گویم این جنگ قهرمانی تا هفته های آخر ادامه خواهد داشت و امتیازهای زیادی ردوبدل می شود. در این بین نباید پرسپولیس امتیازی از دست بدهد. آنچه در این مدت اهمیت دارد، باید بازی به بازی پیش برویم و با قدرت فقط امتیازها را جمع کنیم. امیدوارم اتفاقات بد دست از سر پرسپولیس بردارد و بتوانیم امتیازات را جبران کنیم. در مقابل امیدوارم خوش شانسی های استقلال و پنالتی های الکی که می گیرند، تمام شود. واقعا این قضاوت ها و اشتباهات باعث می شود، آدم به شک بیافتد.


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.