اهدا روسری به سران عرب از سوی زنان ايرانی

چندتن از زنان وبلاگ‌نویس ایرانی در اقدامی نمادین و در اعتراض به بی‌غیرتی و سكوت سران كشورهای عربی نسبت به فجابع اخیر در نوار غزه به سران عرب روسری دادند.
شنبه، 14 دی 1387
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
اهدا روسری به سران عرب از سوی زنان ايرانی
چندتن از زنان وبلاگ‌نویس ایرانی در اقدامی نمادین و در اعتراض به بی‌غیرتی و سكوت سران كشورهای عربی نسبت به فجابع اخیر در نوار غزه به سران عرب روسری دادند.
فاطمه سادات موسوی با بیان اینكه زنان ایرانی همواره دوشادوش مردان در عرصه‌های مهم انقلاب حاضر بوده‌اند گفت: همانطور كه مقام معظم رهبری فرمودند سكوت برخی كشورهای عربی از حملات صهیونیست‌ها مصیبت‌بارتر است.
وی كه از جانبازین دفاع مقدس است هدف از این اقدام این جمع را هشدار به سران عرب اعلام كرد و گفت: سكوت خفت بار سران كشورهای عربی به هیچ وجه قابل توجیه نیست.
این وبلاگ‌نویس با بیان اینكه قصد دارند به تك تك سران عربی یك روسری هدیه دهدند افزود: ما زنان وبلاگ‌نویس قصد داریم با این اقدام اعلام كنیم كه زنان مسلمان از برخی مردنمایان عربی شجاع‌تر و با شهامت‌تر هستند
همچنین نیره دشتی دیگر عوض این جمع نیز با بیان اینكه زنان و دختران ایرانی خود را هم درد مادران و كودكان فلسطینی می‌دانند گفت: زنان ایرانی نشان داده‌اند كه پیرو حضرت زینب (س) هستند و هر هنگام پای دفاع از دین به میان آید پشتیبان ولایت می‌باشند.
وی گفت: این روسری‌ها را به مبارك و ملك عبدالله و شاه اردن می‌فرستیم تا شاید غیرت اندك آنها به جوش آید و مواضع خود را اصلاح كنند و از اینكه زیر دست اسراییل باشند احساس شرم كنند.
قابل ذكر است این وبلاگ‌نویس در یادداشتی در وبلاگ خود آورده است:
با شما هستم آقایان!!!!!! آقا؟!؟! مرد؟؟؟؟ نه. نه. نه. مردانگی در شما نمی‌بینم.من به عنوان یك دختر و زن ایرانی، یك دختر و زن مسلمان، در این روزهای ماه محرم الحرام كه نام خانم زینب (س) را بارها و بارها می‌شنوم، برای شما هدیه‌ای دارم.
می‌خواهم روسری‌‌ام را به شما هدیه كنم.
روسری‌ام را به شما هدیه می‌كنم تا سكوت و انفعال را به این باور كه شما مرد نیستید، بر خود آسان كنم.
 این زنان وبلاگ‌نویس از تمام زنان ایرانی خواسته‌اند در این طرح شركت كنند.


نظرات کاربران
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.