بيمارستان‌هاي اسرائيل مملو از نظاميان رواني و عصبي است

به گفته مسؤولان شاباك، از بين 200 نفر فلسطيني كه در غزه بازداشت شده‌اند، تنها 30 نفر با جنبش‌هاي سياسي فلسطين از جمله حماس مرتبط هستند. يديعوت‌آحارنوت همچنين نوشت كه ارتش اسرائيل تا كنون در دستيابي و بازداشت مبازران حماس شكست خورده است. ..
چهارشنبه، 25 دی 1387
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
بيمارستان‌هاي  اسرائيل  مملو  از  نظاميان  رواني  و  عصبي  است
 شبكه دوم تلويزيون رژيم صهيونيستي گزارش داد كه تعداد زيادي از نظاميان ارتش اين رژيم كه در حملات غزه مشاركت دارند، به دليل اختلالات عصبي و رواني راهي بيمارستان شده‌اند.
شبكه دوم تلويزيون رژيم صهيونيستي گزارش داد:« سيل بي‌وقفه سربازان به بيمارسات "سوروكا" در بئرالسبع همچنان ادامه دارد كه برخي از آنان دچار جراحت شده و برخي ديگر نيز به اختلالات عصبي و رواني دچار شده‌اند».
از سوي ديگر پايگاه اينترنتي روزنامه "يديعوت‌آحارنوت" به نقل از فرمانده يكي از گردان‌هاي زرهي ارتش كه در حمله به غزه مشاركت دارد، نوشت: « تقريباً دشمن را نمي‌بيني؛ همه چيز در زير ِزمين رخ مي‌دهد؛ خرابكاران از دل زمين خارج مي‌شوند؛ گويي يك شهر زيرزميني است و همين باعث شده كه با احتياط بيشتري حركت كنيم».
به گفته يديعوت‌آحارنوت، ترس از افتادن در دام تله‌هاي حماس و نجات زخمي‌شدگان از ميدان نبرد از جمله رعب و وحشت نظاميان اسرائيلي است.
رسانه‌هاي رژيم صهيونيستي نيز به نقل از مسؤولان دستگاه امنيتي اين رژيم از بازداشت تعداد اندك مبارزان فلسطيني در جريان حملات زميني ابراز نااميدي كرده‌اند.
به گفته مسؤولان شاباك، از بين 200 نفر فلسطيني كه در غزه بازداشت شده‌اند، تنها 30 نفر با جنبش‌هاي سياسي فلسطين از جمله حماس مرتبط هستند.
يديعوت‌آحارنوت همچنين نوشت كه ارتش اسرائيل تا كنون در دستيابي و بازداشت مبازران حماس شكست خورده است.
 
 


نظرات کاربران
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.