‌اختصاص 70 ميليارد تومان اعتبار عمران روستايي به بوشهر‌

استاندار بوشهر با بيان اينكه اداره كل امور روستايي در دولت نهم براي خدمت‌رساني بيشتر به روستاها تاسيس شده است، ادامه داد: امسال اعتبارات بسيار خوبي به روستاهاي استان اختصاص يافته و رقم آن حدود 70 ميليارد تومان است. شفقت خاطر نشان كرد: شكوفايي استعداد روستاها باعث ماندگاري بيشتر جمعيت در روستاها مي‌شود. ..
چهارشنبه، 4 شهريور 1388
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
‌اختصاص 70 ميليارد تومان اعتبار عمران روستايي به بوشهر‌
 فارس: استاندار بوشهر گفت: امسال بيش از 70 ميليارد تومان اعتبارات عمران روستايي به روستاهاي استان بوشهر اختصاص مي‌يابد.
 
 ابوطالب شفقت سه‌شنبه شب در جمع مسئولان و مردم گناوه با بيان اينكه 40 درصد اعتبارات امسال استان بوشهر به روستاها اختصاص يافته است، اظهار داشت: دولت نهم همواره توجه ويژه‌اي به روستاها داشته و اين روند در دولت دهم نيز ادامه‌ مي‌يابد.
وي افزود: اگر استعداد روستاها را شكوفا كنيم امكانات مادي و نيروي انساني توانمندي براي توسعه روستاها در اختيار داريم.
استاندار بوشهر با بيان اينكه اداره كل امور روستايي در دولت نهم براي خدمت‌رساني بيشتر به روستاها تاسيس شده است، ادامه داد: امسال اعتبارات بسيار خوبي به روستاهاي استان اختصاص يافته و رقم آن حدود 70 ميليارد تومان است.
شفقت خاطر نشان كرد: شكوفايي استعداد روستاها باعث ماندگاري بيشتر جمعيت در روستاها مي‌شود.
وي با بيان اينكه در هفته دولت 437 پروژه با 133ر ميليارد تومان در استان افتتاح يا كلنگ‌زني مي‌شود گفت: از اين ميزان اعتبار 62 ميليارد و 800 ميليون تومان مربوط به روستاها بوده و 47 درصد پروژه‌هاي بهره‌برداري شده در هفته دولت در استان مربوط به روستاها است.
استاندار بوشهر توجه به كشاورزي در روستاها را ضروري خواند و خواستار تخصيص اعتبارات بيشتر به بخش كشاورزي در روستاها شد.
شفقت تصريح كرد: در هفته دولت مسئولان علاوه بر ارائه عملكرد خود به مردم در اقدامات خود نيز بازنگري مي‌كنند.
وي افزود: در هفته دولت با ولايت و شهدا ميثاق بستيم تا با تمام توان در راه خدمت به ‌مردم و دفاع از ارزش‌هاي والاي امام و انقلاب و زير ولاي رهبري مقام معظم رهبري تلاش كنيم.
استاندار بوشهر تاكيد كرد: توسعه متوازن از اهداف دولت نهم بوده و اين امر در سفرهاي استاني اجرا شد و در دولت دهم نيز اين روند ادامه مي‌يابد تا همه مناطق كشور از نعمات خدادادي كشور بهره‌مند شوند.
گفتني است استاندار بوشهر با سه خانواده محروم و زيرپوشش كميته امداد در روستاي پوزگاه ديدار و از نزديك با مشكلات آنان آشنا و دستورات لازم براي كمك به ايشان را صادر كرد.
/1001/


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.