اسماعیلی:

70 درصد زندانیان جزو خانواده‌های فقیر و مسکین هستند

رئیس سازمان زندانهای کشور با بیان اینکه 70 درصد جامعه آماری زندانیان جزو خانواده های فقیر و مسکین هستند گفت: اگر خانواده زندانیان حمایت نشوند فردا آنها هم به جرگه بدهکاران اضافه می شوند.
پنجشنبه، 29 ارديبهشت 1390
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
70 درصد زندانیان جزو خانواده‌های فقیر و مسکین هستند

راسخون : رئیس سازمان زندانهای کشور با بیان اینکه 70 درصد جامعه آماری زندانیان جزو خانواده های فقیر و مسکین هستند گفت: اگر خانواده زندانیان حمایت نشوند فردا آنها هم به جرگه بدهکاران اضافه می شوند.
 

به گزارش راسخون به نقل از مهر، غلامحسین اسماعیلی عصر سه شنبه در مجمع عمومی سالیانه انجمن حمایت از خانواده زندانیان مرکز با بیان اینکه در جامعه ما به کودکان و افرادی که پدر یا پدر و مادر ندارند یتیم می گویند گفت: کسی پدر دارد ولی بی خاصیت است و یا فرزند دسترسی به پدر ندارد و نمی تواند از مهر پدری و مساعدت او بهره مند شود یتیم نیست حال آنکه خانواده زندانیان نیازمند ما پدر ندارند.

وی افزود: من ادعا می کنم خانواده زندانیان نیازمند مصداق عینی مساکین هستند چون مسکین از نظر نیاز عقب تر از نیازمند است. اگر سرپرست خانوار زندان نمی رفت آنها فقیر بودند حال که سرپرست به زندان رفته از فقیر هم فقیرتر شده و مسکین هستند.

اسماعیلی گفت: زندانی که در جرایم مواد مخدر و سرقت به زندان افتاده بدون شک از قشر نیازمند است. به طوری که آمارها نشان می دهد حداقل 70 درصد جامعه آماری زندانیان جزو خانواده های فقیر و مسکین هستند. در حالی که دین ما گفته باید به مساکین توجه کنیم و اگر کسی و مسلمانی به مساکین توجه نکند باید در دینداری اش شک کرد.

رئیس سازمان زندانها تصریح کرد: اگر خانواده زندانیان حمایت نشوند فردا آنها هم به جرگه بدهکاران اضافه شده و شاید خودشان اموال ما را سرقت کنند.

وی با اشاره به اینکه انجمن حمایت از خانواده زندانیان 5 هزار خانواده را زیر پوشش خود قرار داده است گفت: همه ما می دانیم که تحت پوشش قرار دادن 5 هزار خانواده زندانی در تهران بسیار کم است زیرا ما چندین برابر بیشتر از این رقم خانواده زندانی نیازمند داریم که باید به آن کمک شود.
 
 

شما مي توانيد آخرين اخبارايران وجهان رادر"واحداخبارواطلاع رساني راسخون"مشاهده نماييد.

997

منتظراخبار، انتقاد وپیشنهاد شماهستیم:
news@rasekhoon.net

 



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.