سرپرست موقت لیگ خبر داد:

تعداد تیم‌های سقوط کننده از لیگ تغییر نمی‌کند/ دیدار سرخابی‌ها با سایپا در کرج

سرپرست جدید سازمان لیگ که معتقد است با لابی به این سمت نرسیده، گفت: تعداد تیم‌های سقوط کننده از لیگ برتر فرقی نمی‌کند و همان 5/4 تیم در پایان لیگ امسال به دست اول سقوط می‌کنند.
چهارشنبه، 27 دی 1391
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
تعداد تیم‌های سقوط کننده از لیگ تغییر نمی‌کند/ دیدار سرخابی‌ها با سایپا در کرج

سرپرست جدید سازمان لیگ که معتقد است با لابی به این سمت نرسیده، گفت: تعداد تیم‌های سقوط کننده از لیگ برتر فرقی نمی‌کند و همان 5/4 تیم در پایان لیگ امسال به دست اول سقوط می‌کنند.

به گزارش راسخون به نقل از مهر، مهدی تاج در نخستین نشست خبری‌اش به عنوان سرپرست سازمان لیگ ضمن بیان مطلب فوق گفت: طی روزهای آینده یک نفر را به عنوان سخنگوی سازمان لیگ انتخاب می ‌کنم تا بنده و ایشان به سوالات مطرح شده در خصوص اقدامات سازمان لیگ از کانال مشخص آن جواب دهیم.

وی در مورد تیم‌های سقوط کننده لیگ هم اظهار داشت: تعداد تیم‌های سقوط کننده از لیگ برتر فرقی نمی‌کند و همان 5/4 تیم در پایان لیگ امسال به دست اول سقوط می‌کنند. تیم‌ها بهتر است به دنبال تدارک بهتر تیم خود باشند نه اینکه آخر فصل فشار آورده تا این این تصمیم تغییر کند که قطعا این اتفاق رخ نخواهد داد.

سرپرست سازمان لیگ از تشکیل 2 هیات آسیب شناسی برای بررسی مشکلات لیگ‌های برتر و دسته اول خبر داد و افزود: هر کدام از این تشکیلات به صورت جداگانه مشکلات لیگ‌های برتر و دسته اول را بررسی می‌کنند و دلیلی ندارد افراد این مجموعه‌ها، جزو مجموعه سازمان لیگ باشند.

وی از تغییر نکردن برنامه‌های لیگ برتر تا ششم اسفندماه خبر داد و تاکید کرد: مسابقات جام حذفی هم طبق برنامه اعلام شده پیگیری می‌شود و نه تنها در این دوره در ادوار دیگر هم جام حذفی را برگزار خواهیم کرد.

تاج از تدوین آئین‌نامه "سازمان لیگ فوتبال" هم خبر داد و اظهار داشت: طبق این آئین‌نامه، برگزاری مسابقات لیگ برتر، جام حذفی و لیگ آزادگان به این سازمان سپرده می‌شود که این آئین‌نامه در حال اجرایی شدن است.

وی در مورد هماهنگی برنامه‌های لیگ با برنامه‌های تیم ملی تصریح کرد: امروز نخستین مسئله‌ای که در اختیار من قرار داده‌اند فهرست برنامه‌های کارلوس کی‌روش بود. اعتقاد دارم باید به درخواست‌های کی‌روش احترام گذاشت اما این درخواست‌ها نباید باعث شود که لیگ ضربه خورده یا آن را برگزار نکنیم زیرا این مسئله ما را دچار مشکلات دیگری خواهد کرد.

سرپرست جدید سازمان لیگ با بیان اینکه با لابی به سازمان لیگ نیامده است، ادامه داد: تمام تلاششمان را انجام می‌دهیم تا با تعامل بیشتر با مسئولان شورای تامین استان تهران شرایط برگزاری مسابقات لیگ (بازی‌های سرخابی‌ها) در ورزشگاه تختی را فراهم کنیم. همچنین از مسئولان استان البرز می‌خواهیم شرایطی را فراهم کنند تا دیدارهای سایپا با تمام تیم‌های لیگ برتری خصوصا استقلال و پرسپولیس در شهر کرج برگزار شود.

وی با اشاره به اینکه تغییرات زیادی در سازمان لیگ صورت نمی‌گیرد، یادآور شد: با توجه به اضافه شدن لیگ آزادگان به سازمان لیگ برنامه‌ریزی و انجام امور اجرایی این مسابقات مسئولیت اعضای سازمان لیگ را بیشتر خواهد کرد.

تاج همچنین گفت: تمام تلاشمان را انجام می‌دهیم که کاستی‌های موجود در لیگ برتر و خصوصا لیگ آزادگان را برطرف کنیم و این رقابتها را از لحاظ کیفی و استانداردسازی به لیگ برتر نزدیک کنیم.
/2759/



نظرات کاربران
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.