برگزاری مراسم افتتاحیه کلاس توجیهی داوران و کمک داوران لیگ برتر

اصفهانیان: باید داوران و کمک داوران اعتماد به نفس‌شان را بالا ببرند

مراسم افتتاحیه کلاس توجیهی داوران و کمک داوران لیگ برتر در هتل آکادمی ملی فوتبال برگزار شد.
پنجشنبه، 30 آبان 1392
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
اصفهانیان: باید داوران و کمک داوران اعتماد به نفس‌شان را بالا ببرند

مراسم افتتاحیه کلاس توجیهی داوران و کمک داوران لیگ برتر در هتل آکادمی ملی فوتبال برگزار شد.
 
به گزارش راسخون به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، در این مراسم که با حضور مهدی تاج، هوشنگ نصیرزاده، اصفهانیان و اعضای کمیته و دپارتمان داوران در هتل آکادمی ملی فوتبال برگزار می‌شد، اصفهانیان رئیس کمیته داوران دقایقی برای حاضران سخنرانی کرد.
 
اصفهانیان در سخنانش گفت: ابتدا جا دارد به حسن کامرانی‌‌فر به خاطر نامزدی‌اش در بخش بهترین کمک داور آسیا در سال 2013 تبریک بگویم و امیدوارم که وی بتواند جایزه بهترین کمک داور را از آن خود کند.
 
وی ادامه داد: جای حسین عسگری رئیس دپارتمان داوری هم خالی است که برای برگزاری جلسات کمیته داوران کنفدراسیون فوتبال آسیا به مالزی رفته است اما دیگر اعضای دپارتمان و کمیته داوران حضور دارند و قرار است اسماعیل صفیری هم کارگاهی برای داوران برگزار کند.
 
اصفهانیان در پایان گفت: امیدوارم برگزاری کارگاه‌ها و دیدن فیلم‌هایی که دپارتمان از اشتباهات داوران و کمک داوران در نیم‌فصل تهیه کرده‌اند بتواند باعث شود در نیم‌فصل دوم شاهد قضاوت‌های بی‌نقصی باشیم. در هر حال داوران شاغل و داوران پیشکسوت باید به هم کمک کنند تا داوری کشور رو به جلو حرکت کند و رشد داوری پویا باشد و بتوانیم داوران جوان را هم وارد عرصه قضاوت کنیم. فدراسیون و کمیته و دپارتمان داوران هم همه تلاشش را می‌کند تا در عرصه آموزش کارهای خوبی انجام دهد. باید داوران و کمک داوران اعتماد به نفس‌شان را بالا ببرند و با آمادگی جسمانی کامل، شادابی و تجربه قضاو‌ت‌های بی‌نقصی انجام دهند.
/2759/



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.