استقلال بعد از مدت‌ها بدون غایب تمرین کرد

برخورد گرم سیموئز و رحمتی و پایان اختلافات/ شعار علیه رویانیان و توزیع شیرینی بین تماشاگران

دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال در اواخر تمرین تیمش برخورد گرمی با مربی تیم ملی داشت.
جمعه، 1 آذر 1392
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
برخورد گرم سیموئز و رحمتی و پایان اختلافات/ شعار علیه رویانیان و توزیع شیرینی بین تماشاگران

دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال در اواخر تمرین تیمش برخورد گرمی با مربی تیم ملی داشت.
 
به گزارش راسخون به نقل از فارس، تمرین تیم فوتبال استقلال از ساعت 15 و 30 دقیقه امروز در کمپ مرحوم حجازی برگزار شد. تمرین امروز تحت تاثیر تولد سرمربی استقلال بود و حدود 100 نفر از لیدرهای استقلال و تماشاگران این تیم با آوردن دسته‌گل‌های مختلف 50 سالگی قلعه‌نویی را به این شکل به وی تبریک گفتند. همچنین تماشاگران با آوردن دو بنر از سرمربی تیم شان حمایت کردند و در اواخر تمرین سیموئز دستیار کارلوس کی‌روش را مورد تشویق قرار دادند.
 
* تماشاگران استقلال در بخش دیگری از شعارهای خود تمامی بازیکنان خود را تشویق کرده و به آنها روحیه دادند. پژمان منتظری که روز گذشته اعلام کرده بود طی چند روز آینده از استقلال جدا می‌شود با لقب «پژمان باتعصب» مورد تشویق قرار گرفت و هواداران به این شکل خواستار ماندن این بازیکن در استقلال شدند. همچنین رحمتی، نکونام و بیشتر بازیکنان استقلال مورد توجه بازیکنان بوده و تشویق شدند.
 
هواداران استقلال همچنین علی فتح الله زاده مدیرعامل این تیم را نیز تشویق کردند.
 
* مسئولان کمپ استقلال با بریدن کیک تولد امیر قلعه نویی آن را بین تماشاگران توزیع کردند.
 
* نکته قابل توجه تمرین امروز حضور تمامی بازیکنان استقلال بود. این تیم پس از ماه‌ها و مدت‌ها بدون بازیکن غایب تمرین کرد که این مسئله باعث خوشحالی سرمربی استقلال شده بود. آندرانیک تیموریان که روز گذشته در محل تمرین حاضر نبود امروز در کنار دیگر بازیکنان کار تاکتیکی انجام داد.
 
* خسرو حیدری و هاشم‌ بیک‌زاده دو بازیکنی بودند که به صورت اختصاصی تمرین کرده بودند. حیدری پس از 20 دقیقه دویدن دور زمین کمپ مرحوم حجازی را ترک کرد.
 
* امیر قلعه‌نویی در حاشیه تمرین امروز تیمش برای دقایقی با مربی بدنساز تیم ملی صحبت کرده و حتی در رختکن هم در حضور میرشاد ماجدی با وی به گفت‌وگو پرداخت.
 
* آنتونی سیموئز در حاشیه تمرین امروز و هنگامی که قصد ترک کمپ استقلال را داشت با رحمتی به گفت‌وگو پرداخت و مربی تیم ملی نیز با خنده‌رویی توصیه‌هایی به وی انجام می‌داد. رحمتی نیز دست روی شانه‌های سیموئز گذاشت و با وی خوش وبش کرد.
 
گفتنی است که چندی قبل سیموئز مصاحبه تندی علیه رحمتی انجام داد ولی به نظر سوتفاهم این دو برطرف شد.
 
* در اواسط تمرین امروز تماشاگران استقلال با شعارهایی علیه علی دایی،‌محمد رویانیان و شیرینی نسبت به مواضع باشگاه پرسپولیس اعتراض داشتند که البته این موضوع با واکنش سرمربی استقلال روبرو شد. قلعه‌نویی با تکان دادن دست از تماشاگران می‌خواست اینگونه شعار ندهند.
 
* در بخش اول تمرین بازیکنان زیر نظر مربی بدنساز به گرم کردن بدن‌های خود پرداختند سپس در قالب گروه‌های چند نفره کار تاکتیکی انجام دادند و در بخش پایانی فوتبال درون تیمی را پشت سر گذاشتند که قلعه‌نویی نظارت ویژه‌ای روی تمرینات داشت.
 
*در حالی که هوای امروز تهران به شدت سرد بود بازیکنان تیم استقلال اکثرا با کلاه و دستکش به تمرین پرداختند.
 
* شاهرخ بیانی تنها حاضر تمرین امروز آبی‌پوشان بود ضمن آنکه پژمان نوری و امیرحسین صادقی فرزندان خود را به محل تمرین آورده بودند.
 
* تمرینات تیم استقلال فردا مجددا پیگیر خواهد شد و آبی‌پوشان آخرین تمرین خود را قبل از دیدار مقابل ملوان برگزار خواهد کرد.
 
دیدار تیم‌های استقلال و ملوان از بازی‌های عقب افتاده نیم فصل اول روز یکشنبه از ساعت 15 در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.
/2759/



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.