در جریان حضورم در کمیته ملی المپیک نیستم

آذری: بوناچیچ باید بازیکن استرالیایی را تایید کند/ ضعیف‌ترین خط دفاع لیگ را داشتیم

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن اصفهان گفت : بازیکن استرالیایی از فردا به جمع ما اضافه می‌شود و سرمربی تیم باید در موردش نظر فنی بدهد.
جمعه، 1 آذر 1392
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
آذری: بوناچیچ باید بازیکن استرالیایی را تایید کند/ ضعیف‌ترین خط دفاع لیگ را داشتیم

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن اصفهان گفت : بازیکن استرالیایی از فردا به جمع ما اضافه می‌شود و سرمربی تیم باید در موردش نظر فنی بدهد.
 
به گزارش راسخون، سعید آذری در گفت‌وگو با فارس، در مورد جذب بازیکن سابق تیم نیوکاسل جتس استرالیا گفت: این بازیکن فردا به جمع ما ملحق می‌شود و باید سرمربی تیم او را از نظر فنی مورد ارزیابی قرار دهد. ترمیم تیم در نیم فصل کار بسیار مشکلی است به ویژه آنکه فصل نقل و انتقالات ما به گونه‌ای شده است که در این فصل پیدا کردن بازیکن خوب خارجی که از 7 جولای بازی نکرده باشد، کار بسیار سختی بود.
 
وی ادامه داد: با توجه به اینکه ذوب‌آهن در نیم فصل اول ضعیف‌ترین خط دفاعی را داشت و بوناچیچ نیز در خط دفاع اعلام نیاز کرده بود، ما کارلوس سانتوز را که یک مدافع برزیلی بود، جذب کردیم. او در تیم الاتفاق عربستان بازی کرده و همچنین در تیم هایدوک اشپیلت کرواسی شاگرد برانکو بوده است و بازیکن بین‌المللی است. میلاد غریبی و محمدخانزاده را جذب کردیم و با جذب یکی دو بازیکن دیگر فهرست تیم کامل‌ می‌شود. می‌خواستم ابتدا خط دفاع تیم را ترمیم کنم و تیم را در نیم فصل دوم با ترکیب جوانتری به میدان بفرستم.
 
مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن اصفهان در مورد اینکه با تبادل بازیکن با پرسپولیس آنها بیشتر از تیم ایرانی سود برده‌اند، گفت:محسن مسلمان، میلاد غریبی و محمد خانزاده هر سه از بازیکنان توانمند هستند و آینده فوتبال ما متعلق به این نسل است و امیدوارم آنها بتوانند شایستگی‌های خود را ثابت کنند.  
 
آذری در مورد اینکه یکی از گزینه‌های حضور در کمیته ملی المپیک به عنوان کارشناس نخبه بوده است،‌گفت: من در جریان این مسئله نیستم. تمام وقتم را در دو سه هفته اخیر بر روی ترمیم تیم ذوب‌آهن گذاشته بودم و می‌خواستم تیمی خوب را آماده مسابقات کنیم. اگر هم نام من به عنوان کارشناس نخبه مطرح شده است، از کمیته ملی المپیک ممنون هستم. من در هر جا که باشم چه کمیته ملی المپیک، چه وزارت ورزش و باشگاه‌ ذوب‌آهن می‌خواهم به ورزش خدمت کنم.من دو هفته پیش هم دیداری با افشارزاده در مورد مسایل دانشگاهی داشتم و صحبتی در این زمینه مطرح نشد.
 
مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن اصفهان در مورد انتخاب محمد جمشیدی در این سمت و انصرافش گفت: آقای جمشیدی از دوستان خوب من است و یکی از مدیران متخصص است و برایش آرزوی موفقیت می‌کنم.
/2759/



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.