پروین پس از اولین تمرین؛

اشک در چشمانم جمع شد/ بازیکنان اسمی و آماده مقابل میلان بازی می‌کنند

سرمربی تیم فوتبال پیشکسوتان پرسپولیس گفت: امروز وقتی همه بچه های پرسپولیس را که زمانی شاگردم بودند، دیدم اشک در چشمانم جمع شد.
شنبه، 2 آذر 1392
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
اشک در چشمانم جمع شد/ بازیکنان اسمی و آماده مقابل میلان بازی می‌کنند

سرمربی تیم فوتبال پیشکسوتان پرسپولیس گفت: امروز وقتی همه بچه های پرسپولیس را که زمانی شاگردم بودند، دیدم اشک در چشمانم جمع شد.
 
به گزارش راسخون به نقل از مهر، علی پروین در پایان تمرین تیم پیشکسوتان پرسپولیس مجددا در جمع خبرنگاران حاضر شد و درباره برگزاری دیدار با آث میلان اظهار داشت: وقتی پیشنهاد بازی با آث میلان مطرح شد با بزرگان پرسپولیس مثل جعفر کاشانی، بیوک وطن خواه و... جلسه گذاشتیم تا اگر موافق بودند این بازی را انجام دهیم. خوشبختانه این بزرگان هم با این بازی موافقت کردند.
 
وی افزود: همه بچه های پرسپولیس که حدود 100 نفر می شدند را دعوت کردیم این 100 نفر شامل همراهان هم می شوند. در واقع 50 نفر از این دعوت شده ها بازیکن هستند که از میان آنها 25 نفر را در نهایت برای بازی با میلان انتخاب می کنیم.
 
سرمربی تیم پیشکسوتان پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا تعداد دعوت شده ها خیلی زیاد نیست؟ گفت: ما بلدیم چطور 100 نفر را جمع کنیم، نیت ما این بود که هر کسی با یک نفر دیگر قهر بود برای این بازی دعوت کنیم تا یک آشتی کنان در بازی با میلان داشته باشیم.
 
وی افزود: وقتی امروز همه بچه ها را دیدم اشک در چشمانم جمع شد خوشحالم که یک زمانی این همه شاگرد داشتم.
 
پروین با بیان اینکه خاطراتش با حضور در ورزشگاه کارگران زنده شده است، گفت: پرسپولیس بیش از 200 پیشکسوت دارد ولی یکسری از آنها نمی توانستند راه بروند و بعضی ها هم از دنیا رفته بودند! به همین خاطر فکر نمی کنم کسی برای این بازی جا مانده باشد.
 
وی با تاکید بر اینکه بازیکنانی مقابل میلان بازی می کنند که آماده و اسمی باشند، گفت: ما خوب کار می کنیم تا جلوی میلان نبازیم، چون خودم از بچگی از باخت بدم می آمد.
 
سرمربی تیم پیشکسوتان پرسپولیس در پایان در خصوص اینکه ممکن است بعضی از بازیکنان پرسپولیس از بازی نکردن ناراحت شوند، تصریح کرد: اگر قرار است ناراحت شوند که دیگر نمی شود آشتی کنان راه انداخت! فوقش آنها می روند و دو تا مصاحبه علیه ما انجام می دهند.
 
دیدار تیم های فوتبال پیشکسوتان پرسپولیس و ستارگان میلان روز پنجشنبه پیش رو در ورزشگاه آزادی تهران برگزار خواهد شد.
/2759/



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.