عابدینی مطرح کرد:

آقای کفاشیان در این ساختار بیمار چه می کنید؟/ باید در فوتبال خانه تکانی شود

مدیرعامل باشگاه داماش در جدیدترین اظهاراتش اعلام کرد وقتی امانت به دروغ منتشر می شود درد از ساختار نیست و عدم اعتقاد به مبانی شرعی و قانونی است. آقای کفاشیان عزیز؛ ما اعتقاد داریم شما سالم هستید اما در این ساختار بیمار چه می کنید؟
دوشنبه، 4 آذر 1392
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
آقای کفاشیان در این ساختار بیمار چه می کنید؟/ باید در فوتبال خانه تکانی شود

مدیرعامل باشگاه داماش در جدیدترین اظهاراتش اعلام کرد وقتی امانت به دروغ منتشر می شود درد از ساختار نیست و عدم اعتقاد به مبانی شرعی و قانونی است. آقای کفاشیان عزیز؛ ما اعتقاد داریم شما سالم هستید اما در این ساختار بیمار چه می کنید؟
 
به گزارش راسخون به نقل از مهر، امیرعابدینی در نشست اتحادیه فوتبال باشگاه های کشور که پیش از ظهر امروز دوشنبه برگزار شد ضمن بیان مطلب فوق گفت: نفراتی هستند که دو - سه سال است وارد فوتبال شده و نمی دانند چه به روز این اتحادیه و مجموعه ای که به عنوان مجمع عمومی فدراسیون انتخاب شده آمده است که این گونه از آن انتقاد می کنند. روزی همه انتخابات در فوتبال انتصابات بود و عزل و نصب ها با قدرت انجام می گرفت. پس باید قدرشناس تشکیل همین مجمع هم باشیم.
 
وی با بیان که سال ها تلاش شد تا اساسنامه شکل گرفت و این فضا ایجاد شد تا در مجمع رای گیری صورت گیرد ادامه داد: تمام زحماتی که در این سال ها کشیده شده باعث شده اگر در مجمع ایرادی می گیریم دیگران به ما چاقو نکشند، اگر بحثی می کنیم نروند در صدا و سیما حنجره پاره کنند و روی غلط خود بایستند.
 
مدیرعامل باشگاه داماش با اشاره به اینکه قانون فیفا را به یک دارالترجمه داده است و ترجمه آن را در اختیار فردوسی پور گذاشته است ادامه داد: آقایان می گویند مدیران باشگاه ها سواد انگلیسی ندارند خب اشکالی ندارد. فردوسی پور که استاد دانشگاه است و آنها آنقدر به ایراد خود پافشاری کردند که عادل گفت می خواهم سرم را به سقف بکوبم. وقتی امانت را به دروغ منتشر می کنیم درد از ساختار نیست، درد از اعتقاد نداشتن به مبانی شرعی و قانونی است.
 
وی اضافه کرد: وقتی یک مشت آدم اعتقادی به کار ندارند ایجاد یک بیماری در ساختار است که اگر الماس هم به آنها بدهید زغال می کنند. آقای کفاشیان عزیز شما سالم هستید اما در این ساختار مریض چه می کنید؟ ما باید طوری ساختارسازی کنیم که جواب مدیران و جامعه را به شکل منطقی بدهیم، این درست است.
 
عابدینی ادامه داد: ما در حال دور باطل زدن هستیم، شما اگر می خواهید اساسنامه را اصلاح کنید بندی را در مجمع گذشته تصویب کرده اید که رئیس مجمع همان رئیس فدراسیون باشد در حالی که در اساسنامه قبلی اعضای مجمع رئیس را مشخص می کردند. این همان مشکل اساسی است که رئیس فدراسیون رئیس مجمع می شود، رئیس هیات رئیسه می شود و شما می خواهید یک فرد به خودش پاسخ دهد آیا این منطقی است؟
 
وی به بندهای 23 و 25 آیین نامه اشاره کرد که رئیس باید پاسخگوی مصوبه بودجه، ساختار، عملکردها و ... باشد و اضافه کرد: آقایان به جای پاسخگویی اعلام می کنند کدام دستگاه اجرایی پاسخگو است که ما باشیم. گذر آقایان به سازمان بازرسی نیفتاده که آنجا پوستت را می کنند. من در اوایل انقلاب برای ساخت یک بیمارستان بودجه ای را به دولت برنگرداندم که سال 81 از من بازخواست شد، من خوشحال شدم، این یعنی حساب و کتاب هست و تنها دیر و زود نوبت آدم می رسد.
 
مدیرعامل باشگاه داماش پس از این نشست در جمع خبرنگاران در خصوص اینکه درگیری لفظی اش با رویانیان مانع همکاری شان در پرسپولیس نمی شود گفت: اگر روزی این افتخار نصیبم شود که در پرسپولیس کار کنم قطعاً اختلاف نظرها و این جدال ها ادامه خواهد داشت و من نمی آیم دستم را روی سینه رویانیان گذاشته و بگویم شما راست می گویید.
 
وی ادامه داد: ایشان هم حق ندارد اگر چیزی را که فکر می کند درست است به خاطر حرف من نادیده بگیرد زیرا انتهای آن به نفع فوتبال است.
 
عابدینی در پایان در خصوص فساد در فوتبال هم این گونه اظهار نظر کرد: فساد در کجا وجود ندارد؟ ما از ناهنجاری ها لذت نمی بریم، من هم منکر فساد نیستم اما باید نکاتی را در نظر بگیریم و مشکلات را ریشه ای حل کنیم. اگر فساد را در جامعه در نظر بگیرید فوتبال در کدام بخش قرار می گیرد و نوبت آن کی می شود؟ به نظرم بعد از جام جهانی باید یک خانه تکانی عمیق و منطقی در فوتبال داشته باشیم.
/2759/



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.