تمام مربیان لیگ با ما تعامل خوبی داشتند

منصوریان : پس از بازگشت کفاشیان اسپانسر را معرفی می‌کنیم / هیچ مخالفتی با فدراسیون نداریم

سرمربی تیم ملی زیر ۲۲ سال گفت: بعد از بازگشت علی کفاشیان از مالزی و قطعی شدن اسپانسر، برند تأمین کننده لباس تیم ملی زیر ۲۲ سال را معرفی می‌کنیم.
سه‌شنبه، 5 آذر 1392
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
منصوریان : پس از بازگشت کفاشیان اسپانسر را معرفی می‌کنیم / هیچ مخالفتی با فدراسیون نداریم

سرمربی تیم ملی زیر ۲۲ سال گفت: بعد از بازگشت علی کفاشیان از مالزی و قطعی شدن اسپانسر، برند تأمین کننده لباس تیم ملی زیر ۲۲ سال را معرفی می‌کنیم.
 
به گزارش راسخون، علیرضا منصوریان در گفت‌و‌گو با فارس،‌ در مورد بزرگداشت پریز دهداری گفت: پرویز دهداری در کنار مربیگری یک معلم اخلاق بود و پایبندی زیادی به مسائل اخلاقی داشت. افتخار می‌کنم روزی شاگرد ایشان بودم. در مراسم بزرگداشت محروم دهداری واقعا لذت بردم که روزی شاگرد او و شاگرد، شاگردان ایشان بودم و فهمیدم که مسیر را اشتباه نرفتم. تمام تلاشم را می‌کنم که من هم پایبند به مسائل اخلاقی باشم.
 
وی در مورد اینکه آیا با اسپانسر البسه تیم ملی زیر 22 سال جلسه برگزار کردند، عنوان کرد: این اسپانسر فقط در مرحله نهایی قهرمانی آسیا البسه ما را تأمین می‌کند. ما اجازه این کار را گرفتیم. دیروز نشستی با آنها داشتیم و توافق نهایی صورت گرفت. این اسپانسر یکی از 3 برند معروف دنیا است. فقط خواهش می‌کنم افراد دیگر به این موضوع وارد نشوند و دخالت نکنند. ما با اجازه رئیس و دبیرکل فدراسیون فوتبال کار را جلو می‌بریم تا بتوانیم این موضوع را نهایی کنیم و آنها حامی البسه ما در مسابقات قهرمانی آسیا باشند.
 
سرمربی تیم ملی زیر 22 سال در مورد اینکه علی کفاشیان امروز به مهدی محمد نبی اعلام کرده بود هیچکس حق ندارد در مورد برند آل‌اشپورت حرف بزند، تأکید کرد: این موضوع صد درصد درست است.  ما هیچگاه این کار را نکردیم. اعتقادم این است که نباید در این مورد صحبت کرد. اسپانسر باید شأن تیم ملی را رعایت کند و از این موضوع که لباس تیم ملی را تهیه می‌کند خوشحال باشد.
 
منصوریان در مورد اینکه از صحبت‌های علی کفاشیان به نظر می‌رسید با جدایی اسپانسر تیم ملی زیر 22 سال با سایر تیم‌های ملی مخالف است،‌ اظهار داشت: ما هیچ مخالفتی با هم نداریم. منافع ما مشترک است.  زیرمجموعه فدراسیون فوتبال و علی کفاشیان هستیم. هدف رئیس، دبیرکل و همه مجموعه فدراسیون موفقیت تیم ملی و خدمت به فوتبال ایران است. هیچ تضادی با یکدیگر نداریم. کار حرفه‌ای انجام می‌دهیم و دوست نداریم مسائل تیم به رسانه‌ها کشیده شود.
 
وی در پاسخ به این سوال که چه زمانی اسپانسر تأمین کننده‌ لباس تیم ملی زیر 22 سال مشخص می‌شود، خاطرنشان کرد: منتظر بازگشت علی کفاشیان از مالزی می‌مانیم تا سپس بعد از نهایی شدن این موضوع اسپانسر مشخص شود.
 
منصوریان در پایان در مورد اینکه گفته می‌شود پرسپولیس، ذوب آهن و نفت تهران برای در اختیار گذاشتن بازیکنان خود نزد تیم ملی با فدراسیون تعامل ندارند، گفت: هیچ مشکلی با این مربیان نداریم. از تمام مربیان لیگ برتر تشکر می‌کنم که هماهنگی خوبی با ما داشتند. شرایط را به خوبی درک می‌کنم. این دوستان همه سابقه ملی دارند و شرایط را به خوبی درک می‌کنند. این مربیان از دوستان صمیمی من هستند و مشکلی برای گرفتن بازیکنان نداریم.
/2759/



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.