افتخاری خبر داد :

تغییرات دوباره در کادر فنی تیم ملی فوتسال / بازگشت فراشی و پیروِردی

کادر فنی تیم ملی فوتسال با نظر خسوس کاندلاس مجددا تغییر کرد. بر این اساس امیر فراشی و ناصر پیروردی مجددا کار خود را در تیم ملی از سر گرفتند.
سه‌شنبه، 5 آذر 1392
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
تغییرات دوباره در کادر فنی تیم ملی فوتسال / بازگشت فراشی و پیروِردی

کادر فنی تیم ملی فوتسال با نظر خسوس کاندلاس مجددا تغییر کرد. بر این اساس امیر فراشی و ناصر پیروردی مجددا کار خود را در تیم ملی از سر گرفتند.
 
به گزارش راسخون به نقل از مهر، خسوس کاندلاس سرمربی تیم ملی فوتسال ایران که ایران را برای بازی تدارکاتی هفته آینده مقابل روسیه آماده می‌کند، نفرات جدیدی را به کادر فنی تیم ملی اضافه کرد. بر این اساس ناصر پیروردی به جای قدرت‌الله باقری به عنوان مربی بدنساز تیم ملی انتخاب شد. همچنین امیر فراشی مربی دروازه‌بان‌های تیم ملی که به خاطر درگیری با مصطفی نظری پیش از مسابقات آسیایی داخل سالن از تیم ملی کنار گذاشته شد، مجددا با نظر خسوس کارش را در تیم ملی از سر گرفت.
 
خسوس همچنین برای تیم امید هم برنامه‌هایی دارد. او که با حفظ سمت، به عنوان سرمربی تیم امید فعالیت خواهد کرد از فراشی و پیروردی در تیم امید هم استفاده می‌کند. همچنین قرار است سعید عبدالله وند مربی پیشین تیم پرسپولیس به عنوان مربی در کنار خسوس در تیم امید فعالیت کند. به احتمال زیاد یک مربی دیگر به تیم امید اضافه خواهد شد.
 
سید رضا افتخاری سرپرست کمیته فوتسال با تایید اخبار فوق به خبرنگار مهر، گفت: امیر فراشی به خاطر مسائلی که در تیم ملی رخ داد، مدتی کنار گذاشته شد ولی او از روز دوشنبه کارش را با تیم ملی شروع کرد. همچنین قدرت الله باقری مربی بدنساز تیم ملی به خاطر مشغله‌هایی که برای تدریس در دانشگاه داشت نمی‌توانست با تیم ملی همکاری کند؛ به همین دلیل ناصر پیروردی که پیش از این سابقه فعالیت در تیم ملی را داشت مجددا به کادر فنی اضافه شد.
 
افتخاری تاکید کرد: این دو مربی به همراه خسوس و هاشم‌زاده در تیم امید هم همکاری خواهند کرد. البته خسوس خواسته است تا سعید عبدالله وند هم در تیم امید فعالیت کند. عبدالله وند سابقه کار در آموزش و پرورش را دارد و به همین خاطر جوانان و استعدادهای فوتسال را خوب می‌شناسد. او برای جمع کردن تیم امید شناخت کافی دارد و به کارمان می‌آید.
 
وی در پایان خاطرنشان کرد: تیم بزرگسالان ما خودش را پیدا کرده است. تمرکز ما روی تیم امید یعنی تیم زیر 21 سال است. ما باید بازیکنانی را در این تیم به کار بگیریم که الان زیر 20 سال باشند تا سال آینده به سن 21 برسند و مشکلی از این بابت نداشته باشند. ما در رده‌های پایه به مربیان بیشتری نیاز داریم تا با حضور در شهرستان‌ها استعدادیابی کنند.
 
پیش از این رضا لک مربی تیم ملی از ادامه همکاری با خسوس کاندلاس منصرف شده بود. همچنین مصطفی عمادی سرپرست پیشین تیم ملی با نظر خسوس از این سمت کنار گذاشته شده بود.
/2759/



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.