حاشیه‌های ورود میلان‌ها به تهران؛

تشویق شدید ستارگان میلان در فرودگاه/ مالدینی: همه چیز عالی است

پائولو مالدینی بازیکن پیشین تیم آث میلان ایتالیا در میان ازدحام علاقه مندان به فوتبال و به سختی توانست از جایگاه CIP فرودگاه خارج شده و در میان تشویق شدید مردم ایران به سمت اتومبیل تشریفات رفت.
چهارشنبه، 6 آذر 1392
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
تشویق شدید ستارگان میلان در فرودگاه/ مالدینی: همه چیز عالی است

پائولو مالدینی بازیکن پیشین تیم آث میلان ایتالیا در میان ازدحام علاقه مندان به فوتبال و به سختی توانست از جایگاه CIP فرودگاه خارج شده و در میان تشویق شدید مردم ایران به سمت اتومبیل تشریفات رفت.
 
به گزارش راسخون به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، فوتبال دوستان ایرانی استقبال بسیار زیادی از ستارگان تیم فوتبال آث میلان ایتالیا داشتند و وقتی پائولو مالدینی ستاره مشهور فوتبال ایتالیا را دیدند با فریاهای خود مالدینی را همراهی کردند. ازدحام جمعیت به طوری بود که پلیس نیز برای همراهی و مشایعت به مشکل افتاد اما با مدیریت خوب نیروی انتظامی پائولو مالدینی به سمت اتومبیل تشریفات رفت.
 
بیش از 2 هزار تماشاگر مشتاق ایرانی با بنرها و پلاکاردهایی در فرودگاه امام خمینی تجمع کرده و با فریاد " مالدینی مالدینی" در کنار اتوبوس ستارگان میلان حضور یافتند. پائولو مالدینی به ابراز احساسات علاقه مندان فوتبال با تکان دادن دست و لبخند پاسخ داد.
 
این بازیکن مشهور ایتالیایی در حالی که چهار مامور نیروی انتظامی او را دوره کرده بودند به سختی توانست از میان صدها هوادار فوتبال دوست گذشته و وارد اتوبوس شود.
 
 ورود گتوزو دیگر ستاره مشهور فوتبال ایتالیا نیز چنین شرایطی را ایجاد کرد. علاقه مندان به آث میلان و پرسپولیس با شعار "گتوزو گتوزو" این بازیکن را مورد تشویق قرار دادند. بنرهایی از فرانکو باره‌سی، مالدینی ، بوبان و دیگر بازیکنان میلان نیز  در فرودگاه دیده می‌شد.
 
صدای بوق و شیپور و تشویق تماشاگران فضای فرودگاه را در بر گرفته بود و برخی مسافران دچار مشکلاتی شدند که البته آنها نیز با لبخند نظاره گر تجمع فوتبال دوستان ایرانی شدند.
 
مالدینی در یک گفتگوی کوتاه با خبرنگاران اظهار داشت: همه چیز عالی است. ما روزهای خوبی در ایران خواهیم داشت و امیدوارم بازی خوبی هم داشته باشیم.
 
تیم ستارگان میلان فرودگاه امام خمینی(ره) را ترک کرده و در حال عزیمت به سمت هتل محل اقامت خود هستند. ستارگان میلان و پرسپولیس در دو هتل مجزا و پنج ستاره اسکان خواهند یافت.
 
اردوی تیم ستارگان پرسپولیس از ساعت 18:30 عصر امروز آغاز شده و ستارگان میلان دقایقی دیگر به هتل محل اقامت خود خواهند رسید و قرار است محمد رویانیان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس  در جمع آنها حاضر شده و در سخنانی ضمن خوشامدگویی درباره بازی فردا و این سفر صحبت کند.
 
امشب در صورتی که مهمانان میلانی باشگاه پرسپولیس به واسطه پرواز چند ساعته آمادگی داشته باشند پس از صرف شام درباره عقد قرارداد و راه اندازی آکادمی و مدارس فوتبال مشترک میلان و پرسپولیس در تهران مذاکره خواهند کرد. برخی از معاونین باشگاه و همچنین حمید استیلی نیز در اردوی ستارگان میلان برای خوشامدگویی حضور خواهند یافت. * پدران و مادران در روز رستاخیز از شما چه می‌پرسند؟!
/2759/



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.