حاشیه‌های استقلال و گسترش/ اعتراض خطیبی مقابل چشمان عسگری!

بالا و پایین پریدن‌های عجیب و فریادهای رسول خطیبی بر سر حسین عسگری، جدی‌ترین حاشیه دیدار استقلال و گسترش فولاد بود.
جمعه، 8 آذر 1392
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
حاشیه‌های استقلال و گسترش/ اعتراض خطیبی مقابل چشمان عسگری!

بالا و پایین پریدن‌های عجیب و فریادهای رسول خطیبی بر سر حسین عسگری، جدی‌ترین حاشیه دیدار استقلال و گسترش فولاد بود.
 
به گزارش راسخون به نقل از ایسنا، جدی‌ترین حاشیه‌ی دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و گسترش فولاد تبریز بی‌تردید بالا و پایین پریدن‌ها و فریادهای رسول خطیبی سرمربی گسترش فولاد بر سر حسین عسگری رییس دپارتمان داوری بود که در جایگاه CIP نشسته بود.
 
تورج حق‌وردی داور این مسابقه بود که در برخی از صحنه‌هایی که او به ضرر استقلال یا گسترش فولاد سوت می‌زد سرمربیان دو تیم استقلال و گسترش به قضاوتش اعتراض می‌کردند. جدی‌ترین صحنه‌ی مشکوک داوری در نیمه‌ی دوم و هنگامی بود که ایمان موسوی تنها امیرحسین صادقی مدافع استقلال را پیش روی خود داشت و بعد از این‌که تعادلش به هم خورد مانع عبور موسوی به سمت دروازه‌ی تیمش شد. در این صحنه خطیبی از نیمکت تیمش فاصله گرفت و به سمت خروجی زمین نزدیک شد و رو به حسین عسگری بالا و پایین می‌پرید و مقابل عسگری فریاد می‌زد. عسگری در جایگاه CIP نشسته بود که قطعا صدای خطیبی را نمی‌شنید اما رفتارش را می‌دید.
 
پس از این صحنه حق‌وردی کنار خط زمین آمد و تذکرات لازم را به خطیبی و دستیارانش که آنها هم معترض بودند داد. آندرانیک تیموریان هم کنار زمین آمد و لحظاتی با خطیبی گفت‌وگو کرد.
 
به گزارش ایسنا از دیگر نکات حاشیه‌ای این دیدار می‌توان به اولین بازی مهرداد اولادی بازیکن سابق پرسپولیس برای تیم استقلال اشاره کرد که در اوایل نیمه‌ی دوم به زمین آمد. پیش از ورود اولادی، تعدادی از تماشاگران او را تشویق کردند.
 
مسوولان برگزاری مسابقه با توجه به نامناسب بودن تصویر تلویزیونی بازی، به خاطر خالی بودن صندلی‌های روبه‌روی جایگاه تصمیم گرفتند در نیمه‌ی دوم تماشاگرانی که در طبقه‌ی بالا و بعضا از گوشه‌های طبقه پایین نشسته بودند را جمع کرده و همگی را روی صندلی‌های روبه‌روی جایگاه مستقر کنند.
/2759/



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.