حسین خطیبی: دوست ندارم برادرم عصبانی شود

سرمربی گسترش فولاد می‌گوید دوست ندارد برادرش تا این حد عصبانی شود اما اشتباهات داوری موجب شده تیمش لطمات زیادی بخورد.
جمعه، 8 آذر 1392
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
حسین خطیبی: دوست ندارم برادرم عصبانی شود

سرمربی گسترش فولاد می‌گوید دوست ندارد برادرش تا این حد عصبانی شود اما اشتباهات داوری موجب شده تیمش لطمات زیادی بخورد.
 
به گزارش راسخون به نقل از ایسنا، حسین خطیبی بعد از تساوی بدون گل تیمش برابر استقلال درباره‌ی این دیدار گفت: جا دارد از بازیکنانمان که خیلی خوب نکات تاکتیکی مورد نظرمان را انجام دادند تشکر کنم. آنها تلاش کردند و زحمت زیادی کشیدند. آنها توانستند مزد زحماتشان را بگیرند. هرچند کمی بدشانسی داشتیم. با این حال از بازیکنانمان راضی هستیم. فکر می‌کنم همه این بازی را دیدند. آنها دیدند که جوانان ما چقدر خوب بودند. آنها جلوی تیم بزرگ استقلال خوب کار کردند و به نظرم در نیمه‌ی اول برتری نسبی به استقلال داشتیم اما در نیمه‌ی دوم بازی برابر شد و اعتقاد دارم با توجه به موقعیت‌هایمان لیاقت پیروزی را داشتیم. اگر بازیکنانمان در ضربات آخر دقت داشتند می‌شد برنده باشیم. شروع نیم‌فصل دوم را خوب انجام دادیم و ما از بازیکنانمان راضی هستیم.
 
او در پاسخ به سوالی درباره‌ی داوری این دیدار و واکنش برادرش نسبت به آن اظهار کرد: اگر در بحث داوری ورود نکنیم بهتر است. ما به آنها احترام می‌ گذاریم و می‌دانیم هیچ عمدی در کارشان نیست اما واقعا ما در نیم‌فصل اول مظلوم واقع شدیم. پنج پنالتی‌مان را در نیم‌فصل اول نگرفتند و اعتقاد داریم دفاع استقلال می‌توانست در این دیدار اخراج شود. ما هم کنار زمین استرس داریم. داور می‌توانست آن صحنه را خطا بگیرد. واقعیت این است که تیم گسترش فولاد از داوری زیاد لطمه دیده است. من دیروز هم گفتم هرچقدر داوری ما بهتر شود کیفیت بازی‌ها هم بالاتر می‌رود.
 
سرمربی گسترش فولاد در پاسخ به سوالی درباره‌ی واکنش برادرش نسبت به داوری گفت: واکنش رسول مبنی بر این بود که این موقعیت خطاب بود. داور از صحنه دور بود. رسول می‌خواست با اعتراضش کاری کند که فیلم این بازی را ببینند. ما هم دوست نداریم رسول تا این حد عصبانی شود اما بالاخره فوتبال است و در آن استرس و فشار وجود دارد. شاید اگر یک بازیکن استقلال اخراج می‌شد نتیجه کاملا عوض می‌شد.
 
خطیبی در پاسخ به سوالی درباره‌ی خریدهای تیمش تصریح کرد: آنها نقاط ضعف ما را پر کردند و امروز بسیار خوب کار کردند. ان‌شاءالله در بازی‌های بعدی هم همین‌گونه و به این خوبی کار کنند. ما از آنها راضی بودیم.
/2759/



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.