کعبی: ۹ سال با مینیسک پاره بازی می‌کردم

مدافع تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: ۹ سال با مینیسک پاره و با درد زیاد در میدان حاضر می‌شدم.
يکشنبه، 10 آذر 1392
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
کعبی: ۹ سال با مینیسک پاره بازی می‌کردم

مدافع تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: ۹ سال با مینیسک پاره و با درد زیاد در میدان حاضر می‌شدم.

 

به گزارش راسخون ، حسین کعبی در گفت و گو با فارس، در مورد پیروزی یک بر صفر تیمش مقابل ذوب آهن در  هفته شانزدهم لیگ برتر گفت: بازی بسیار سختی بود و خدا رو شکر توانستیم در این دیدار به پیروزی برسیم. کسب نتیجه در اصفهان کار سختی نیست. با حضور بازیکنان جدید تمرینات خوبی که انجام دادیم توانستیم در این دیدار پیروز شویم.

وی در مورد اینکه بعد از حدود دو ماه مصدومیت مقابل ذوب آهن به میدان رفت، اظهارداشت: مینیسک خارجی پایم پاره شده بود و حدود 10 سال در این شرایط و با درد بازی می کردم. شهاب پرهام پزشک تیم ملی خیلی به من روحیه می داد و در نهایت با جراحی که چندی پیش انجام دادم با برطرف شدن مصدومیتم توانستم مقابل ذوب آهن بدون مشکل بازی کنم.

مدافع استقلال خوزستان با اشاره به اینکه کار سختی در پیش دارند، عنوان کرد: در نیم فصل اول به دلیل اینکه تیم تازه به لیگ برتر آمده بود و تازه کنار هم جمع شدیم بودیم کمی نار هماهنگ بودیم اما اکنون دیگر بهانه ای نداریم و کاملا هماهنگ هستیم. استارت خوبی در نیم فصل دوم زدیم و امیدوارم این روند ادامه داشته باشد.

کعبی در مورد دیدار مقابل مس کرمان یادآور شد: بازی با تیم های پائین جدولی بسیار سخت است. این تیم ها برای رهایی از جایگاه خود و بالا آمدن نیاز به پیروزی دارند و با انگیزه و تلاش فراوان در میدان حاضر می‌شوند.برای اینکه به جایگاه بهتری برسیم نیاز به کسب سه امتیاز این دیدار داریم و باید با تمام توان در میدان حاضر شویم.

/117/



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.