صعود تیم ملی خیلی سخت است اما غیرممکن نیست

جلالی : از گروه‌مان حس حضور در جام جهانی را به دست می‌آوریم / بازی با آرژانتین فرصت اثبات توانایی‌ ماست

سرمربی تراکتور‌سازی و کارشناس فوتبال ایران گفت: در گروه متعادلی قرار گرفتیم و از حضور در آن حس جام جهانی را به دست می‌آوریم.
شنبه، 16 آذر 1392
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
جلالی : از گروه‌مان حس حضور در جام جهانی را به دست می‌آوریم / بازی با آرژانتین فرصت اثبات توانایی‌ ماست

سرمربی تراکتور‌سازی و کارشناس فوتبال ایران گفت: در گروه متعادلی قرار گرفتیم و از حضور در آن حس جام جهانی را به دست می‌آوریم.
 
به گزارش راسخون، مجید جلالی در گفت‌وگو با فارس در مورد قرار گرفتن ایران در گروه F مسابقات با حضور آرژانتین، نیجریه و بوسنی هرزگوین گفت: به نظر من گروهمان بسیار متعادل است. وقتی قرار است در جام جهانی حاضر شویم این مسئله را باید با تمام وجود احساس کنیم و وقتی می‌بینیم آرژانتین در گروه ما حضور دارد چنین حسی در ما ایجاد می‌شود.
 
وی افزود: آرژانتین یکی از سه تیم دارای شانس قهرمانی است. در کنار این تیم با یک تیم خوب آفریقایی هم‌گروه شدیم. همچنین بوسنی که از بسیاری تیم‌های بزرگ اروپایی زودتر جواز حضور در جام جهانی را پیدا کرد هم‌گروه هستیم که این مسئله قابل تامل است و نشان می‌دهد آنها تیم قدرتمندی هستند.
 
جلالی در مورد اینکه برخی‌ها از رویارویی با آرژانتین نگران هستند، خاطرنشان کرد: احساسم این است که مقابل آرژانتین یکی از بهترین نمایش‌های خود را خواهیم داشت. نباید از این مسابقه نگران باشیم و می‌توانیم مقابل این تیم شایستگی فوتبال ایران را ثابت کنیم. نباید فکر کنیم این دیدار یک تهدید است.
 
کارشناس فوتبال ایران در مورد اینکه آیا گروه ایران جذابیت و نشاط را در فوتبال‌دوستان به وجود آورده است، عنوان کرد: اگر به جای آرژانتین کلمبیا در گروهمان قرار داشت این احساس را نداشتیم و اصلا احساس حضور در جام جهانی را پیدا نمی‌کردیم. حضور در این گروه با این تیم‌ها بسیار جذاب و لذت‌بخش است.
 
جلالی در مورد اینکه جواد نکونام از شرایط آماده‌سازی تیم ملی انتقاد کرده‌ است و گفته در این شرایط نباید انتظار زیادی داشته باشیم، اظهار داشت: نیازمند بازی‌های تدارکاتی بسیار خوب هستیم. مشخص است تیم‌های هم‌گروه ما از نظر شکل و سبک بازی تفاوت زیادی ندارد و این مسئله کار ما را برای انتخاب حریف تدارکاتی آسان می‌کند. باید حداقل 7 بازی تدارکاتی خوب برگزار کنیم. باید با کشورهای صاحب فوتبال ارتباط فعالانه‌ای را داشته باشیم چراکه با توجه به قرعه‌کشی بسیاری از تیم‌ها دنبال حریف تدارکاتی می‌گردند.
 
وی در پایان در مورد اینکه آیا ایران می‌تواند از گروه خود به مرحله دوم صعود کند، عنوان کرد: این کار خیلی مشکل است و نباید توقع از تیم ملی ایجاد کند البته این مسئله غیرممکن نیست. اگر توقع زیادی از تیم ملی داشته باشیم این مسئله ایجاد فشار می‌کند ما باید تنها انتظار بازی‌های خوبی داشته باشیم. صعود خیلی سخت است اما غیرممکن نیست.
/2759/



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.