تاسف فدراسیون فوتبال ایران از توهین به لیونل مسی

فدراسیون فوتبال از رفتار برخی از کاربران ایرانی سایت فیسبوک و هجوم به صفحه این بازیکن ابراز تاسف کرد.
يکشنبه، 17 آذر 1392
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
تاسف فدراسیون فوتبال ایران از توهین به لیونل مسی

فدراسیون فوتبال از رفتار برخی از کاربران ایرانی سایت فیسبوک و هجوم به صفحه این بازیکن ابراز تاسف کرد.

به گزارش راسخون به نقل از سایت فدارسیون فوتبال، ملا محمد درباره برنامه های این کمیته گفت: همزمان با میلاد با سعادت امام موسی کاظم (علیه السلام) هیئت مذهبی جامعه اسلامی فوتبال چهلمین نشست خود را با حضور آحاد جامعه فوتبال کشور و به میزبانی شهرداری منطقه 7 تهران برگزار می‌کند. در این مراسم از دو پیشکسوت قدیمی فوتبال ایران علیرضا عزیزی و مجید تشرفیو همچنین از سید پیمان حسینی و علی نادری-بازیکنان منتخب تیم ملی فوتبال ساحلی ایران با حضور علی کفاشیان و سایر مسولین تقدیر می‌شود.

وی در ادامه درباره اقدامات فرهنگی در رابطه با بازی‌های جام جهانی2014 برزیل گفت: ستاد مربوط برنامه ریزی فعالیت‌های فرهنگی در جام جهانی 2014 تشکیل شده تا برنامه‌ها و پیشنهادات متعدد و متنوعی که از سوی سازمان‌ها و اشخاص گوناگون ارائه شده را بررسی و نسبت به اعلام آن اقدام کند. جام جهانی 2014 را فرصت خوبی می‌دانیم برای بروز و تجلی استعدادهای فرهنگی و توانمندی های جامعه ایران در میان سایر کشور‌ها و به تعبیری از جام جهانی به عنوان یک نمایشگاه فرهنگی نام می‌بریم و باید نهایت استفاده را از این جام  ببریم و با برنامه ریزی متنوع و حضور خوب ایرانیان از سراسر دنیا، توانایی‌ها و استعداد‌های ایران را به  سایر کشور‌ها و ملل نشان دهیم. یکی از اهدافی که ما در برنامه ریزی‌های خود داریم این است که احترام به حریف برای ما جزئی از آداب دینی، فرهنگی و اجتماعی محسوب می‌شود را به معرض نمایش قرار دهیم. مایه افتخار است که ایران با تیم قدرتمندی چون آرژانتین مسابقه می‌دهد و جا دارد از همین جا به تک تک بازیکنان حریف احترام را از خود  بروز بدهیم چرا که این امر نشان از فرهنگ اصیل و والای ایرانی است.

وی در ادامه بیان کرد: همچنین تاسف خود را از برخی از اقداماتی که در رابطه با مسی-بازیکن پر افتخار تیم آرژانتین  صورت گرفته ابراز کنم. قطعا این حرکت از سوی ورزش دوستان ایران و جوانان با شعور و با فرهنگ ایرانی سر نمی‌زند. اندکی تامل در شخصیت بازیکنان بزرگی مثل مسی، نشان می‌دهد که از این دست بازیکنان که نابغه هستند، کم بوده در دنیا یک ارزش تلقی می‌شود. همچنان که در فوتبال ایران نیز از این نوع جوانان با ارزش به وفور دیده می‌شود.  یادآور می‌شوم که با توجه به گروه‌بندی صورت گرفته، تمام رفتارهای ما مورد رصد قرار می‌گیرد و ما باید به درستی رفتار کنیم  و ارزش‌های خود را در قالب تشویق به بازیکنان خود و احترام به حریف مقابل نمایان سازیم.

رئیس کمیته فرهنگی در پایان درباره دیدار با پیشکسوتان فوتبال گفت: با توجه به تاکیدات رئیس فدراسیون مبنی بر برنامه ریزی جهت حضور و ملاقات با پیشکوستان و اهالی ورزش فوتبال، از این هفته بر اساس هماهنگی‌های انجام شده، به ملاقات یکی از پیشکسوتان عرصه فوتبال کشور خواهیم رفت. در واقع از پس قصد داریم  به طور مرتب هر هفته با برنامه ریزی صورت گرفته به دیدار پیشکسوتان برویم. این امر با هدف تجلیل از زحمات و تلاش‌های این عزیزان، دلجویی و تقدیر از سالها حضور شایسته ارزشمند آنها در سطح جامعه  فوتبال کشور صورت می‌گیرد.
/2759/



نظرات کاربران
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.