با حضور رویانیان و مسئولان؛

دفتر خدمات بیمه‌ای پرسپولیس افتتاح شد

دفتر خدمات بیمه‌ای باشگاه پرسپولیس طی مراسمی افتتاح شد.
چهارشنبه، 27 آذر 1392
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
دفتر خدمات بیمه‌ای پرسپولیس افتتاح شد

دفتر خدمات بیمه‌ای باشگاه پرسپولیس طی مراسمی افتتاح شد.
 

به گزارش راسخون به نقل از ایسنا، مراسم افتتاح دفتر خدمات بیمه‌ای باشگاه پرسپولیس امروز با حضور رویانیان، آیت‌الله لطفی امام جمعه ایلام، نماینده اردبیل در مجلس شورای اسلامی و همچنین جمعی از پیشکسوتان از جمله زادمهر، عربشاهی، یوسفی، استیلی و نیز با حضور محمد دایی و علی لطفی برگزار شد.
 
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در مراسم افتتاح این دفتر اظهار کرد: تا الان چند برنامه مهم در باشگاه پرسپولیس افتتاح شده و از این به بعد هم این کار انجام خواهد شد. یکی از‌آنها ایجاد صندوق پرسپولیس در بورس بود. پول حاصل از این کار به پرسپولیس نمی‌آید بلکه به نظام بانکی کشور می‌رود و پول آن در جیب مدارس فوتبال پرسپولیس می‌رود. ما چند روز پیش یکصدمین مدرسه فوتبال پرسپولیس را در ایران افتتاح کردیم و قصد داریم این تعداد را به هزار مدرسه برسانیم.
 
رویانیان گفت: واقعا جوان‌های ما باید کجا بروند؟ چه امکاناتی برای جذب آنها داریم؟ باید به مسجد بروند یا ورزش کنند تا روح و جسم‌شان سالم باشد. واقعا جوانان ما مشکلات مختلفی دارند. از بیکاری بگیرید تا مشکل در ازدواج و... ما باید امکاناتی فراهم کنیم که جوان‌های ما به مسیرهای انحرافی نروند. چقدر موادمخدر در سال‌های گذشته روی جوانان ما تاثیرگذاشته است. ماهواره به روستاهای ما هم رفته است. یکی از راه‌های مقابله با این مسائل تقویت امکانات ورزشی است. ما باید مدارس فوتبال را تقویت کنیم، اصلا فوتبال ابزار تقویت دین است.
 
رویانیان همچنین با کنایه‌ای خطاب به جهانگیرزاده مسوول بیمه ایران گفت: من از خواهرزاده‌ام پرسیدم که آیا کار کردن در بیمه سود دارد، که او هم گفت بله. آقای جهانگیرزاده از همین الان گفتم که بعدا نگویید نگفتم. لطفا پول ما را هم از سود این دفتر بدهید.
/2759/



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.