حجازی : جایگاه فعلی توانایی ذوب آهن را نشان نمی‌دهد

مربی تیم مس کرمان با اشاره به سبک فوتبال ذوب آهن گفت : ذوب آهن همیشه فوتبال زیبا و با کیفیتی به نمایش گذاشته و جایگاه فعلی این تیم نشان از توانمندی و قدرت آنها نیست و مسایل دیگری موجب این اتفاق شده اند.
چهارشنبه، 27 آذر 1392
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
حجازی : جایگاه فعلی توانایی ذوب آهن را نشان نمی‌دهد

مربی تیم مس کرمان با اشاره به سبک فوتبال ذوب آهن گفت : ذوب آهن همیشه فوتبال زیبا و با کیفیتی به نمایش گذاشته و جایگاه فعلی این تیم نشان از توانمندی و قدرت آنها نیست و مسایل دیگری موجب این اتفاق شده اند.
 
به گزارش راسخون به نقل از ایسنا، آتیلا حجازی که در غیاب پرویز مظلومی در کنفرانس خبری پیش از بازی ذوب آهن ومس کرمان شرکت کرد در خصوص غیبت مظلومی اظهار کرد: این غیبت به دلیل تاخیر پرواز وجلسه فنی تیم بوده است وارتباطی با محرومیت وی ندارد.
 
وی افزود: با توجه به حساسیت بازی در مقابل ذوب آهن به دلیل جایگاهی که هر دو تیم در جدول دارند نتیجه تساوی برای دو تیم فایده ای ندارد وهر دو تیم برای برد مطلق به زمین می‌روند بنابراین تماشاگران شاهد بازی زیبایی خواهند بود. ذوب آهن همیشه از بازیکنان ومربیان بسیار خوب و باهوشی سود برده وهمین امر موجب شده تا فوتبال زیبا وکیفیتی ارائه دهند واین جایگاهی که ذوب آهن در حال حاضر در آن قرار دارد جایگاه واقعی این تیم نیست.
 
وی در خصوص حضور تقوی مربی ابتدای فصل مس در راس هدایت تیم ذوب‌آهن خاطر نشان کرد: بالطبع شناختی که ایشان از تیم وتفکرات تیمی ما دارند در بازی مقابل ما بی تاثیر نخواهد بود اما ما نیز در همین مدت کوتاه با آنالیزی که داشتیم سعی در کسب نتیجه داریم. اما آنچه در تاثیر کلی ونتیجه نهایی رقم می‌خورد در ساقهای بازیکنان است .در بازی مقابل ذوب آهن تنها شهرام گودرزی مصدوم است وحضورش در زمین قطعی نیست .
 
حجازی با یادآوری خاطرات خوب حضور مرحوم حجازی به عنوان سرمربی ذوب آهن وهمچنین حضور خود به عنوان بازیکنان در زمان هدایت منصور ابراهیم‌زاده گفت: این تیم خاطرات خوب وشیرینی را برایم تداعی می کند و برایم بسیار قابل احترام است .
 
وی درباره مسایل پیش آمده در بازی پرسپولیس گفت: تا پیش از این بازی مس بازیهای خوبی در مقابل سپاهان ، استقلال وصبا داشت اما شرایط آن بازی بسیار خاص بود. شاید خوش بین‌ترین هوادار پرسپولیس نیز این نتیجه را پیش بینی نمی کرد. گل زودهنگام ودر ادامه پنالتی که برای حریف گرفته شد وبرای ما گرفته نشد روحیه و شیرازه‌ی تیم را از هم گسست.
 
وی با رد تماس علپیور با فنایی و تذکر آنان مبنی بر اینکه اگر تیم از زمین خارج شود محرومیتهای جدی پیش‌روی کادر تیم مس خواهد بود اظهار کرد: در آن شرایط بدلیل احتمال درگیری بازیکنان را برای آرام کردن به کنار زمین فراخواندیم و بیرون بردن تیم از زمین دیگر منسوخ شده و کار زیبایی نیست وچنین هدفی نداشتیم وصحبت یا تذکری نیز از سوی کسی به تیم نشد.
/2759/



نظرات کاربران
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.