خودمان بخواهیم از بحران خارج می‌شویم

ابراهیم‌زاده : امیدوارم نتایج فوتبالی رقم بخورد / نباید از دست آقازمانی ناراحت باشم؟!

سرمربی تیم فوتبال راه‌آهن سورینت گفت : امیدوارم نتایج بدون اشتباهات داوری و فوتبالی رقم بخورد.
دوشنبه، 2 دی 1392
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
ابراهیم‌زاده : امیدوارم نتایج فوتبالی رقم بخورد / نباید از دست آقازمانی ناراحت باشم؟!

سرمربی تیم فوتبال راه‌آهن سورینت گفت : امیدوارم نتایج بدون اشتباهات داوری و فوتبالی رقم بخورد.
 
به گزارش راسخون، منصور ابراهیم‌زاده در گفت‌وگو با فارس در خصوص شکایت باشگاه راه‌آهن سورینت نسبت به قضاوت داور در دیدار مقابل نفت اظهار داشت: کارشناسان داوری ما دیدار با نفت را مشاهده کردند و مسائل این بازی را پیگیری کردند که پس از آن نامه‌ای به کمیته داوران ارسال شد. این موضوع حق ماست که در این زمینه صحبت کنیم. اگر این مسئله تائید شود نشان می‌دهد که ما چقدر از داوری متضرر شده‌ایم. آرزو می‌کنم داوران در ادامه راه دقت خود را بالا ببرند.
 
وی در مورد اینکه آیا معتقد است این اشتباهات سهوی و یا عمدی رخ می‌دهد اظهار داشت: راجع به اشتباهات داوری نمی‌گویم که عمدی صورت می‌گیرد. زمانی که داور تشخیص می‌دهد اخطاری را به بازیکن بدهد اما او را به اشتباه به یک بازیکن دیگر می‌دهد نشان می‌دهد که بر اثر اشتباه این تصمیم را گرفته است اما این موضوع در نهایت به ضرر ما تمام می‌شود. امیدوارم داوران در ادامه دقت بیشتری داشته باشند تا این مسائل هم به ما ضربه نزند. طبیعتا هم اشتباهات به ما خیلی ضربه زده است.
 
سرمربی راه‌آهن سورینت در مورد دیدار مقابل فولاد یادآور شد: ما مقابل تیمی بازی داریم که در لیگ قهرمانان آسیا حضور دارد و بازیکنان خوبی در اختیار دارد. همچنین در نیم‌فصل هم بازیکنان خوبی به این تیم اضافه شده‌اند اما ما هم تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم تا بتوانیم فوتبال خوبی ارائه دهیم همچون بازی‌های گذشته که به خوبی توانسته‌ایم بازی کنیم.
 
ابراهیم‌زاده در مورد اینکه عملکرد مهاجمانش در این فصل قابل قبول نبوده و تنها 5 گل به ثمر رساندند و در مجموع هم تیمش نتوانسته در امر گلزنی موفق باشد گفت: اگر بازیکنان فرصت به دست نیاورند یک مسئله است اما زمانی که فرصتی نصیب بازیکنان می‌شود اما آنها با بی‌دقتی موقعیت‌ها را از دست می‌دهند مسئله دیگری است. باید تلاش کنیم که تا این مسئله برطرف شود و در ادامه هم بتوانیم از موقعیت‌های به دست آمده بیشترین استفاده را انجام دهیم.
 
وی در مورد اینکه چه زمانی راه‌آهن از بحران خارج می‌شود تصریح کرد: این مسئله به خودمان برمی‌گردد که بخواهیم چه زمانی از بحران خارج شویم ما باید تمام تلاش خود را انجام دهیم. از نظر فوتبالی عملکرد خوبی داریم. ما بازی‌های دشواری در این چند هفته داریم. با نفت بازی کردیم. پس از آن با فولاد و بعد هم با استقلال. امیدوارم نتایج فوتبالی رقم بخورد و اشتباهات در مسابقه تاثیر‌گذار نباشد.
 
سرمربی راه‌آهن سورینت در مورد اخراج آقازمانی و دلخوری‌ای که او از این بازیکن داشته تصریح کرد: به نظر شما من نباید دلخور باشم؟ اشتباه او باعث شد تیم حریف تسلط پیدا کند. برخوردی هم که ما کردیم این بود که سر تمرینات نیاید. با توجه به اینکه در دیدار با فولاد هم محروم است در تمرینات حاضر نشود. از نظر مالی هم باشگاه برخورد و جریمه‌ای با او خواهد کرد. این بحث فنی بوده که من انجام دادم و جریمه مالی هم جدا انجام می‌شود.
 
وی در مورد اینکه آیا مشکلات مالی باشگاه راه‌آهن برطرف شده گفت: باشگاه راه‌آهن همواره به تعهدات خود عمل کرده است حالا این مسئله شاید دیر و یا زود بشود اما عملی می‌شود و مشکلی هم وجود ندارد همه تلاش می‌کنند تا این مسئله برطرف شود.
 
ابراهیم‌زاده که پیش از این اعلام کرده بود مدیر راه‌آهن را مدت‌هاست ندیده تصریح کرد: این موضوع مربوط به گذشته می‌شود در آن زمان رئیسی‌کیا به دنبال برطرف کردن مشکلات راه‌آهن بود و به همین دلیل کمتر مدیرعامل را دیده‌ام.
/2759/



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.