گزارش تمرین آبی‌پوشان

قلعه‌نویی و مرفاوی به هم نرسیدند / گفت‌وگوی خصوصی نکونام با سرمربی استقلال

آخرین تمرین تیم فوتبال استقلال قبل از دیدار مقابل داماش برگزار شد.
دوشنبه، 2 دی 1392
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
قلعه‌نویی و مرفاوی به هم نرسیدند / گفت‌وگوی خصوصی نکونام با سرمربی استقلال

آخرین تمرین تیم فوتبال استقلال قبل از دیدار مقابل داماش برگزار شد.
 
به گزارش راسخون به نقل از فارس، تیم فوتبال استقلال آخرین تمرین خود را قبل از دیدار مقابل داماش گیلان از ساعت15 امروز در کمپ مرحوم حجازی پیگیری کرد. قبل از آنکه تمرین امروز آبی‌پوشان برگزار شود صمد مرفاوی و شاگردانش در کمپ زنده‌یاد حجازی آخرین تمرین خود را قبل از دیدار فردا در تبریز برگزار کرده ولی اعضای تیم صبای قم زودتر از آنکه بازیکنان و کادر فنی استقلال به کمپ برسند ورزشگاه را ترک کردند و با یکدیگر رو در رو نشدند.
 
*قبل از آغاز تمرین امروز استقلال جواد نکونام سرمربی استقلال را کنار کشید و برای دقایقی به وی گفت‌وگو پرداخت.
 
*کریم بوستانی، ستار همدانی، هاشم‌ بیک‌زاده، ساموئل و کبه غایبان تمرین امروز استقلال بودند.
 
*برخی از اعضای کادر فنی و مسئولان استقلال در مراسمی که به میزبانی ستار همدانی برای عزاداری اربعین حسینی برگزار شده بود شرکت کردند. آنها مستقیماً‌ از آنجا به کمپ حجازی آمدند.
 
*قبل از آغاز تمرین امروز سرمربی تیم استقلال بازیکنانش را دور هم جمع کرد و با آنها به گفت‌وگو پرداخت. قلعه‌نویی خطاب به بازیکنان گفت: فردا یک بازی سخت مقابل داماش در پیش داریم و انصافاً اگر مثل بازی با صبا سپاهان و تراکتورسازی محکم بازی نکنید دچار مشکل می‌شویم. کاری به شرایط حریف نداشته باشید که چگونه به تهران رسیدند بروید و با تمام توان و با همه وجود بازی کنید تا به سه امتیاز بازی دست پیدا کنیم که این موضوع برای ما خیلی مهم است.
 
*پس از صحبت‌های قلعه‌نویی بازیکنان در گروه‌های مختلف به گرم کردن بدن‌ها و کار بدنسازی پرداخته و در دو آیتم آخر تمرین سانتر از جناحین و شوت به سمت دروازه را پشت سر گذاشتند. در حالیکه بازیکنان روی ارسال از جناحین به توپ ضربه می‌زدند عمران‌زاده از ناحیه چشم آسیب جزئی دید ولی مشکلی برای این بازیکن وجود ندارد.
 
جواد نکونام و محمدمهدی نظری که در هفته گذشته دچار آسیب‌دیدگی‌هایی بودند امروز پا به پای دیگر بازیکنان تمرین کرده و مشکلی برای همراهی استقلال در بازی فردا نخواهند داشت.
 
*در پایان تمرین امروز آبی پوشان سیروس دین‌محمدی برای دقایقی با ایمان با صفا هافبک جوان این تیم گفت‌وگو کرد و توصیه‌های لازم را به وی انجام داد.
 
*پورحیدری، بیانی و ماجدی نفرات حاضر در تمرین استقلال بودند ضمن آنکه آنها از عوض شدن داور بازی فردا متعجب شده و دلیل این موضوع را پیگیری می‌کردند.
 
*بازیکنان استقلال بعد از پایان تمرین امروز برای برپایی اردوی پیش از بازی راهی هتل اوین خواهند شد.
 
*قرار است امشب امیر قلعه‌نویی مراسمی را به خاطر اربعین حسینی در خیابان شریعتی تهران برپا کند.
 
دیدار تیم‌های استقلال و داماش گیلان از هفته بیستم رقابت‌های لیگ برتر از ساعت 16 و 20 دقیقه فردا در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.
/2759/



نظرات کاربران
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.