توافق فوتسال ایران با تایلند و تلاش برای بازی دوستانه با اسپانیا

رئیس دپارتمان فوتسال از برگزاری بازی دوستانه تیم ملی ایران و تایلند در فروردین و همچنین ادامه مذاکره خسوس با اسپانیایی‌ها برای دیدار تدارکاتی خبر داد.
سه‌شنبه، 3 دی 1392
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
توافق فوتسال ایران با تایلند و تلاش برای بازی دوستانه با اسپانیا

رئیس دپارتمان فوتسال از برگزاری بازی دوستانه تیم ملی ایران و تایلند در فروردین و همچنین ادامه مذاکره خسوس با اسپانیایی‌ها برای دیدار تدارکاتی خبر داد.
 
به گزارش راسخون، لیلا یارمحمدی در گفت و گو با ایسنا، درباره مذاکره با تیم‌های ملی اروپایی برای برگزاری بازی دوستانه با ایران، اظهار کرد: متاسفانه پرتغال هم بعد از اسپانیا پاسخ رد به ما داد اما هنوز ایتالیا جوابی نداده است. از ابتدا هدفمان این بود که با حضور تیم‌های قدرتمند دنیا، تورنمنت چند جانبه برگزار کنیم ولی کار سختی است اما هنوز هم ناامید نیستیم چون خسوس در حال حاضر در اسپانیا در حال مذاکره با تیم ملی این کشور است و در نظر دارد تاریخی را با آنها هماهنگ کند.
 
رئیس دپارتمان فوتسال همچنین از موافقت تایلندی‌ها برای برگزاری بازی دوستانه در ایران خبر داد و افزود: تاریخ بازی‌های نیم فصل دوم لیگ برتر را طوری چیدیم که تیم ملی تایلند قبل از عید نوروز به ایران بیاید. اما تاریخ مورد نظر آنها قبل از اسفند بود که نمی‌توانستیم آن را میسر کنیم بنابراین قرار شده این بازی در نیمه دوم فردوردین برگزار شود.
 
وی همچنین از تدارک کمیته فوتسال برای مشخص کردن تیم‌های اعزامی به تورنمنت اروپایی-آسیایی روسیه خبر داد و به ایسنا گفت: فدراسیون فوتسال روسیه در نظر دارد در دوره دوم بازی‌هایی که به برای یادبود کاپیتان سابق تیم ملی این کشور برگزار می‌شود از تیم‌های آسیایی نیز دعوت کند. از همین رو انتخاب تیم‌های آسیایی که باید از کشورهای اسلامی هم باشند را به ایران محول کرده است. به هر حال رئیس فدراسیون فوتسال روسیه فردی مسلمان است و علاقه دارد کشورهای مسلمان در این تورنمنت شرکت کنند.
 
یارمحمدی خاطرنشان کرد: آیین نامه و چارت تورنمنت باشگاهی روسیه در حال بررسی است و ما در نظر داریم باشگاه‌هایی را از امارات، کویت و قطر برای این بازی‌ها انتخاب کنیم. این بازی‌ها با حضور هشت تیم در مرحله مقدماتی و نهایی برگزار خواهد شد. همچنین آقای افتخاری با دو باشگاه اماراتی مذاکره کرده است. نماینده ایران در این تورنمنت نیز، قهرمان جام حذفی خواهد بود.
 
مرحله مقدماتی تورنمنت باشگاهی روسیه با حضور نماینده باشگاه‌های ایران، امارات، قطر و کویت در یکی از شهرهای ایران برگزار خواهد شد و مرحله نهایی آن یک سال بعد با حضور دو تیم آسیایی و دو تیم اروپایی در روسیه انجام خواهد شد.
/2759/



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.