کرانچار : برنامه تیم ملی باید منطبق بر تقویم فیفا باشد

سرمربی سپاهان اصفهان برای بهبود شرایط تیم ملی و باشگاه‌های ایران پیشنهاد داد فدراسیون فوتبال جلسه‌ای با حضور مربیانی که سابقه حضور در تیم ملی را داشته‌اند برگزار کند.
سه‌شنبه، 3 دی 1392
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
کرانچار : برنامه تیم ملی باید منطبق بر تقویم فیفا باشد

سرمربی سپاهان اصفهان برای بهبود شرایط تیم ملی و باشگاه‌های ایران پیشنهاد داد فدراسیون فوتبال جلسه‌ای با حضور مربیانی که سابقه حضور در تیم ملی را داشته‌اند برگزار کند.
 
به گزارش راسخون به نقل از ایسنا، زلاتکو کرانچار پس از برد سه بر صفر برابر فجر سپاسی شیراز اظهار کرد: نیمه اول به غیر از دو گل که داشتیم چند موقعیت گل دیگر نیز خلق کردیم و اگر می‌توانستیم گل سوم را در همان نیمه نخست به ثمر برسانیم، شرایط فوق‌العاده بهتر می‌شد اما در 15 دقیقه آخر نیمه اول به راحت‌طلبی روی آوردیم و همین منجر شد که فجر سپاسی چند موقعیت بر روی دروازه ما خلق کند که نزدیک بود گل خورده و نتیجه کلا تغییر کند.
 
وی افزود: در نیمه دوم با به ثمر رساندن گل سوم تا حدودی شرایط بهبود پیدا کرد. شادی و شعف در بین جوانان تیم موج می‌زد و تمرکز آن‌ها و کمک باتجربه‌های تیم مانند رحمان احمدی، هادی عقیلی، امید ابراهیمی و احسان حاج صفی و حسین پاپی به بازیکنان جوان‌تر باعث شد که آن‌ها به خوبی خود را در زمین پیدا کنند و بسیار خوب ظاهر شوند.
 
سرمربی کروات سپاهان اصفهان ادامه داد: محمد غلامی که به عنوان یک بازیکن تعویضی در زمین ظاهر شد، نسبتا با کیفیت ظاهر شد. معتقدم برخی از مهاجمان بعد از مدتی بازی درخشان دچار افت نسبی می‌شوند و پس از آن می‌توانند خود را به شرایط آرمانی بازگردانند.
 
کرانچار درباره برخی از اظهار نظرهای کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی ایران تصریح کرد: کی‌روش برخی از اظهارنظرها را بیان کرد اما هنوز شخص اول فدراسیون فوتبال موضع رسمی تیم ملی فوتبال ایران را بیان نکرده است. هنگامی که رییس فدراسیون فوتبال اعلام موضع کند، ما هم با نظر نهایی کارلوس کی‌روش که از طرف ریاست فدراسیون اعلام می‌شود، موافقت یا مخالفت خواهیم کرد. در حال حاضر برخی اظهار نظرهای نه چندان شفاف و غیر واضح شنیده می‌شود. به یاد دارم وقتی که برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی 2006 برای جذب بازیکنان با باشگاه‌ها دچار مشکل شده بود، جلسه‌ای با حضور سرمربیان و مسئول باشگاه‌ها برگزار شد تا به این وسیله نظرات تمامی افراد مسئول تیم‌ها شنیده شود. من هم در حال حاضر معتقدم برنامه تیم ملی فوتبال باید منطبق بر تقویم فیفا باشد تا هم تیم‌های باشگاهی ضربه نبینند و هم منافع تیم ملی ضربه نبیند.
 
کرانچار ادامه داد: در حال حاضر برای فدراسیون فوتبال و تیم ملی پیشنهادی دارم و این است که جلسه‌ی هم‌اندیشی میان کی‌روش،‌ علی دایی، حسین فرکی و امیر قلعه‌نویی و من که سابقه هدایت تیم ملی مونته‌نگرو و کرواسی را داشته‌ام برقرار کنند تا به این وسیله به یک هم‌اندیشی برسیم و پس از آن نه تیم‌ها ضربه ببینند و نه تیم ملی دچار مشکل شود.
 
کرانچار ادامه داد: هنگامی که من سرمربی کرواسی و مونته‌نگرو بودم این مسائل گریبانگیر فوتبال این دو کشور نیز بود اما فدراسیون فوتبال بر اساس برنامه‌های فیفا اقدام کرد و اردوها و بازی‌های دوستانه این دو کشور در زمان‌های مقرر فیفا برگزار می‌شد.
 
وی همچنین درباره برخی تبانی‌ها در فوتبال ایران گفت:‌تاکنون هیچ پیشنهادی درباره تبانی به من نشده است و معتقدم هر مسئله‌ای درباره تبانی در فوتبال ایران بیان می‌شود درست نیست و اساس خیلی از اظهار نظرها شل است و هیچ مدرک معتبری پشت این اظهار نظرها نیست. البته می‌دانم که فدراسیون فوتبال می‌خواهد که این فسادها کم شود و تمام تلاش خود را می‌کند.
 
سرمربی تیم سپاهان اصفهان درباره اینکه آیا تیمش با این نتیجه برای سایر رقبا خط و نشان کشید گفت:‌ما در آغاز راهی هستیم که با حرکت دوباره می‌توانیم بقیه تیم‌ها غافلگیر کرده و جام دیگری را به اصفهان بیاوریم. بازی‌های چند وقت اخیر ما همین مطلب را نشان می‌دهد و ما برای گرفتن جام تلاش خواهیم کرد.
 
وی درباره بازیکنان جوان تیم و حضور برخی از دلالان گفت: هم من و هم آکادمی فوتبال سپاهان مراقب هستند که دلالان نزد بازیکنان جوان تیم نیایند چرا که یک بازیکن باید در 24 سالگی به صورت مستمر در حال تلاش باشد تا پس از این سن بتواند به عنوان یک بازیکن خوب مطرح شود.
/2759/



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.