نبی مطرح کرد :

بودجه سالانه فدراسیون فوتبال کره و ژاپن 12 برابر ایران است

دبیرکل فدراسیون فوتبال گفت : بودجه سالانه فوتبال ایران 20 میلیون دلار است در حالی بودجه فدراسیون‌های کره و ژاپن 250 میلیون دلار است.
پنجشنبه، 5 دی 1392
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
بودجه سالانه فدراسیون فوتبال کره و ژاپن 12 برابر ایران است

دبیرکل فدراسیون فوتبال گفت : بودجه سالانه فوتبال ایران 20 میلیون دلار است در حالی بودجه فدراسیون‌های کره و ژاپن 250 میلیون دلار است.
 
به گزارش راسخون به نقل از مهر، مهدی محمد نبی ظهر پنجشنبه در همایش روابط انسانی و مدیریت سازمانی در فوتبال در بوشهر با بیان مطلب فوق، اظهار داشت: توسعه فوتبال کشور نیازمند اختصاص اعتبارات مناسب است و دولت و مجلس نیز باید برای افزایش اعتبارات کمک کنند چرا که بودجه کنونی ورزش کم است و جوابگو نیست.
 
وی خواستار چاره‌اندیشی نمایندگان مجلس در کمیسیون تلفیق برای افزایش این اعتبارات شد و بیان داشت: مردم انتظارات زیادی از فوتبال دارند و بهبود وضعیت فوتبال ما نیازمند حل این مشلات است.
 
دبیرکل فدراسیون فوتبال به نامتوازن بودن اعتبارات ورزشی فوتبال ایران با کشورهای رقیب اشاره کرد و ادامه داد: بودجه سالانه فوتبال ایران 20 میلیون دلار است در حالیکه بودجه فدراسیون‌های کره و ژاپن 250 میلیون دلار است.
 
وی به ظرفیت‌های بالای فوتبال ایران اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: تیم‌‌های ملی فوتبال ایران در 19 رده فعالیت دارند که شاهد موفقیت تیم‌های فوتبال در 16 رده هستیم.
 
بدون اختصاص اعتبارات مناسب پپیشرفت نمی‌کنیم

 
نبی با اشاره به فعالیت بیش از دو میلیون فوتبالیست در ایران، افزود: برای اینکه بتوانیم به اهداف مورد نظر دست یابیم باید اعتبارت مورد نیاز را در اختیار داشته باشیم و در صورتی که این بودجه را در اختیار نداشته باشیم نمی‌توانیم به موفقیت‌های مورد نظر برسیم.
 
وی در ارتباط با حضور تیم ملی در جام جهانی و وضعیت اسپانسر این تیم بیان داشت: بخش اول قرارداد تیم ملی پرداخت شده ولی بخش دوم هنوز پرداخت نشده است.
 
دبیرکل فدراسیون فوتبال با اشاره به اعلام آمادگی کامل اسپانسر برای حمایت از تیم ملی، تصریح کرد: پس از بازگشت کفاشیان از سفر کربلا، نشستی را برای این موضوع خواهیم داشت.
 
وی با بیان اینکه قراردادی برای اعزام تماشاگران با هیچ موسسه‌ای بسته ‌نشده است، افزود: تماشاگران برای تهیه بلیط باید از طریق سایت فدارسیون اقدام کنند و باید مراقب سوءاستفاده موسسات توریستی باشند و تنها به اطلاعیه‌های صادر شده از سوی فدراسیون فوتبال توجه کنند.
/2759/



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.