این‌که چندم جدول می‌شویم را نمی‌دانم

مرفاوی : صبا باید تقویت شود / قمی‌ها این تیم را دوست دارند

سرمربی تیم فوتبال صبای قم گفت : در قم هواداران کمتری به دیدن بازی‌هایمان می‌آید اما اینطور نیست که بگوییم صبا را دوست ندارند. مردم قم دوست دارند صبا موفق باشد و در مواقع لزوم هم به تیم کمک کرده‌اند.
يکشنبه، 8 دی 1392
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
مرفاوی : صبا باید تقویت شود / قمی‌ها این تیم را دوست دارند

سرمربی تیم فوتبال صبای قم گفت : در قم هواداران کمتری به دیدن بازی‌هایمان می‌آید اما اینطور نیست که بگوییم صبا را دوست ندارند. مردم قم دوست دارند صبا موفق باشد و در مواقع لزوم هم به تیم کمک کرده‌اند.
 
به گزارش راسخون، صمد مرفاوی در گفت‌وگو با فارس، درباره شرایط این روزهای صبای قم و بازی این تیم مقابل سپاهان صحبت‌هایی مطرح کرد که در زیر می‌خوانید :
 
بعد از دو روز تعطیلی تمرینات صبای قم آغاز شد. شما به عنوان نفر اول کادرفنی این تیم از روندی که صبا در نیم‌فصل دوم داشته راضی هستید؟
 
خوشبختانه وضعیت تیم ما روزبه‌روز در حال پیشرفت است و بچه‌ها در بازی‌ها نشان می‌دهند که می‌خواهند به آن چیزی که ما می‌خواهیم برسند. حدود 40 روزی می‌شود که ما کارمان را در این تیم شروع کردیم و تلاش می‌کنیم تا بازیکنان هرچه سریع‌تر با هم هماهنگ شوند در چهار بازی اول که باختیم در هر بازی بهتر از بازی قبل بودیم. در بازی با نفت که با اشتباه داوری بازی را واگذار کردیم و یا در بازی با فولاد با اشتباه داوری پنالتی برای ما گرفته نشد که حتی برنامه 90 هم آن را نشان داد اگر آن پنالتی برای ما گرفته می‌شد نیمه اول یک بر یک به رختکن می‌رفتیم اما در نیمه دوم هم یک بازیکن ما اخراج شد و آن بازی را هم واگذار کردیم. در بازی‌هایی که باختیم شرایط باخت نداشتیم و حتی به استقلال هم نباید می‌باختیم اما اشتباهات فردی باعث شد که ما آن بازی را هم واگذار کنیم.
 
 درباره بازی با گسترش فولاد که با 3 امتیاز همراه بود هم صحبت کنید.
 
اگر بخواهم در خصوص بازی با گسترش فولاد صحبت کنم باید بگویم که در این بازی هم نشان دادیم که رو به پیشرفت بازی می‌کنیم و توانستیم به گل هم برسیم. امیدوارم بازی به بازی بهتر شویم چراکه در نیم‌فصل دوم بازی‌ها سخت‌تر می‌شود ما باید بتوانیم وضعیت خوبی در جدول رده‌بندی به دست بیاوریم.
 
این هفته هم با سپاهان بازی دارید این بازی را چطور می‌بینید.
 
ما به جز ملوان با سایر تیم‌هایی که بازی کردیم و باختیم جزو تیم‌های بالای جدول بودند الان هم که با سپاهان بازی داریم که تیمی بالای جدولی است اما ما هم شرایط خوبی داریم و از این بازی فقط 3 امتیاز را می‌خواهیم.
 
 انتظار شما به عنوان سرمربی از تیم صبای قم در پایان لیگ چیست؟
 
ما تمام تلاشمان را می‌کنیم تا در بازی‌های باقی‌مانده امتیاز لازم را بگیریم تا بتوانیم در جدول تک‌رقمی شویم البته نیاز به تلاش و کار بیشتر داریم چراکه اگر انسجام تیمی ما بهتر شود می‌توانیم هماهنگ‌تر شویم و با هماهنگی بیشتر هم می‌توان امتیازات بهتری گرفت تا جایگاه ما در جدول رده‌بندی بهتر از اینی که هست بشود.
 
بازیکنان صبا معتقدند که میزبانی یا میهمانی در بازی‌ها برایشان فرقی ندارد چون در قم تماشاگری به حمایت این تیم نمی‌آید فکر می‌کنید. اقبال مردم قم به تیم صبا چگونه است؟
 
ما در قم هواداران کمتری به دیدن بازی‌هایمان می‌آید اما اینطور نیست که بگوییم صبا را دوست ندارند. مردم قم دوست دارند صبا موفق باشد و در مواقع لزوم هم به تیم کمک کرده‌اند اما اگر مردم مشوق تیم ما باشند می‌توانیم نتایج بهتری بگیریم چراکه بازیکنان ما شایستگی فنی زیادی دارند.
 
 هادی‌شکوری در گفت‌وگویی که با خبرگزاری فارس داشت اعلام کرد که بعضی از بازیکنان صبا در حد نام این تیم و بازی در لیگ برتر نیستند شما به عنوان سرمربی این تیم با این حرف موافقید؟
 
من با شرایط گذشته کاری ندارم و راجع به آن هم حرفی نمی‌زنم اما درباره حال و آینده اگر بخواهم حرف بزنم باید بگویم که تیم باید تقویت شود و اگر مشکلی هم وجود دارد باید با تلاش بیشتر مشکلات فنی را حل کرد چون در شرایط بحرانی امکان دارد کار برای ما سخت شود و به مشکل بر بخوریم اما باید صبورتر باشیم و تلاش بیشتری بکنیم تا بتوانیم پیشرفت کنیم. بازیکنان فعلی تیم نیروهای صبای قم هستند و باید شرایط برای آنها مهیا باشد تا بتوانند پیشرفت کنند تا در آینده برای تیم مفید واقع شوند.
 
 آینده صبا از نظر شما چطور می‌شود؟ این تیم می‌تواند رتبه خوبی در لیگ برتر به دست بیاورد؟
 
آینده صبا قطعا بهتر از این می‌شود چون شرایط خوبی داریم و باید تلاش کنیم تا رتبه خوبی به دست آوریم اما اینکه در جدول چندم می‌شویم را من نمی‌دانم.
/2759/



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.