جلالی باید با بازیکنان و هواداران اُنس بیشتری بگیرد

دلفکار : کادر فنی از نظرات فنی کریمی بهره‌مند شود / تراکتورسازی نباید دیگر متحمل باختی شود

سخنگوی هیئت مدیره باشگاه تراکتورسازی گفت: در جلسه هیئت مدیره بحث شد که کادر فنی از نظرات فنی علی کریمی بیشتر بهره‌مند شود.
سه‌شنبه، 10 دی 1392
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
دلفکار : کادر فنی از نظرات فنی کریمی بهره‌مند شود / تراکتورسازی نباید دیگر متحمل باختی شود

سخنگوی هیئت مدیره باشگاه تراکتورسازی گفت: در جلسه هیئت مدیره بحث شد که کادر فنی از نظرات فنی علی کریمی بیشتر بهره‌مند شود.
 
به گزارش راسخون، محمدجواد دلفکار در گفت‌وگو با فارس در مورد پیروزی تراکتورسازی مقابل نفت مسجدسلمان گفت: البته این پیروزی در جام حذفی به دست آمد، این رقابت‌ها اهمیت زیادی دارد و امیدواریم این اتفاق در نهایت منتج به قهرمانی تیم در رقابت‌های جام حذفی شود.
 
وی در مورد حواشی که اطراف تراکتورسازی وجود دارد و گفته می‌شود مجید جلالی و حمید زینی‌زاده با یکدیگر دچار اختلاف هستند، عنوان کرد: روز گذشته جلسه هیئت مدیره برگزار شد و از حمید زینی‌زاده خواستیم به مجید جلالی تأکید کند که دیگر باختی نداشته باشیم. به این مربی اولتیماتوم دادیم که در صورت متحمل شدن اولین شکست باید استعفا دهد و تیم را ترک کند. هرچه که نیاز بوده در اختیار او گذاشته شده است بهترین بازیکنان و وضعیت مالی بازیکنان را در اختیار تیم گذاشتیم و هیچ مشکلی نبوده است. نباید دیگر باختی به وجود بیاید، از زینی‌زاده خواستیم به جلالی اعلام کند دیگر تیم باید سیر صعودی داشته باشد تا دیگر شکستی را متحمل نشویم.
 
سخنگوی هیئت مدیره باشگاه تراکتورسازی در پاسخ به این سوال که حتی اگر جلالی دو هفته پیروز شود و با شکست در بازی سوم باز هم باید تیم را ترک کند، تأکید کرد: انتظار باخت نداریم هیچ چیز برای تیم کم نگذاشتیم و انتظار داریم بازیکنان عملکرد خوبی را در ادامه ارائه کنند. مجید جلالی باید جدیت بیشتری به خرج دهد، انتظار داریم او با بازیکن‌ها بیشتر انس بگیرد حتی با هواداران نیز باید ارتباط بهتری باشد. مثلا تیم می‌بازد سرمربی یک عکس‌العملی نشان دهد، نه اینکه موقع باخت و برد وضعیت به یک شکل باشد. عکس‌العمل جلالی همیشه به یک شکل است. این برخورد آرام روی بازیکن و هوادار تاثیر منفی دارد.
 
دلفکار در ادامه خاطرنشان کرد: امروز این بحث وجود داشت که یک مقدار از نظرات فنی علی کریمی به عنوان بازیکن  استفاده شود. با توجه به تجربه و سابقه زیادی که این بازیکن دارد امروز بحث اینکه کادر فنی از نظرات فنی این بازیکن بهره‌مند شود وجود داشت و نسبت به این مسئله بی میل نیستیم. هیئت مدیره خواستار این هستند او در مسائل فنی کمک حال جلالی باشد و نظرات خود را بیان کند.
 
وی در پاسخ به این سؤال که پس به این ترتیب هیئت مدیره فقط از تراکتورسازی درخواست قهرمانی دارد، یادآور شد: بالاخره تمام تیم‌ها انتظار دارند که به قهرمانی برسند ما نیز چیزی کم نگذاشتیم و امیدواریم این اتفاق بیفتد.
 
دلفکار در مورد اینکه آیا حمید زینی‌زاده به فعالیت خود به عنوان مدیرعامل ادامه می‌دهد، عنوان کرد: بله مشکل خاصی در این مورد وجود ندارد.
 
سخنگوی هیئت مدیره باشگاه تراکتورسازی در مورد مسائل مالی یادآور شد: فشار مالی کماکان وجود دارد، ما از استاندار خواستیم به تیم کمک کند همچنین شهروندان تبریز همه علاقه‌مند به تراکتورسازی هستند و شهردار نیز باید کمک‌های خود را به باشگاه انجام داده و حتی یکی از اعضای هیئت مدیره  شود. حمایت شهرداری چندان سخت نیست. آنها قول حمایت دادند و برای کمک به تیم این راهکار وجود دارد که امیدواریم هرچه زودتر این مسائل حل شود.
/2759/



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.