نمی‌توانیم تغییر و جابجایی‌ در اسامی دعوت‌شدگان داشته باشیم

افاضلی : اگر نفرات تیم ملی زیر ۲۲ سال کاهش یابد با فاجعه روبرو می‌شویم

مدیرفنی تیم ملی فوتبال زیر ۲۲ سال گفت : اگر ما بخواهیم نفرات دعوت‌شده را کاهش دهیم، در مسابقات با فاجعه روبرو می‌شویم.
چهارشنبه، 11 دی 1392
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
افاضلی : اگر نفرات تیم ملی زیر ۲۲ سال کاهش یابد با فاجعه روبرو می‌شویم

مدیرفنی تیم ملی فوتبال زیر ۲۲ سال گفت : اگر ما بخواهیم نفرات دعوت‌شده را کاهش دهیم، در مسابقات با فاجعه روبرو می‌شویم.
 
به گزارش راسخون، هومن افاضلی در گفت‌وگو با فارس، در خصوص اینکه آیا سرمربیگری تیم ملی فوتبال زیر 22 ساله‌ها را پذیرفته‌، عنوان کرد: من صبح امروز با علی کفاشیان صحبت کردم و قرار شد پس از مشورتی که با یکی دو نفر از دوستانم انجام دادم تا نتیجه نهایی را اعلام کنم.
 
وی در پاسخ به این سؤال که آیا قرار است سرمربیگری خود و یا باقی ماندن به عنوان مدیرفنی را اعلام کند، خاطرنشان کرد: اجازه بدهید تا تکلیف روشن می‌شود.
 
مدیرفنی تیم ملی زیر 22 سال در مورد اینکه آیا کادر فنی هم تغییراتی خواهند داشت، گفت: راجع به کادر فنی پس از تصمیم‌گیری‌ام صحبت می‌کنم. اجازه دهید تکلیف روشن شود تا بعد در مورد همه مسائل با یکدیگر صحبت کنیم.
 
افاضلی در مورد اینکه باشگاه نفت نسبت به در اختیار داشتن سه بازیکن خود معترض شده و اعلام کرده فقط یک بازیکن را در اختیار تیم ملی زیر 22 سال قرار خواهد داد، تاکید کرد: این مسئله به فدراسیون برمی‌گردد من نمی‌توانم به این مورد ورود کنم. به هر حال با هماهنگی مسئولین ذیربط اسامی را اعلام کردیم که اگر کمتر از این بازیکنان بخواهیم به مسابقات برویم با مشکل روبرو می‌شویم و فاجعه رخ می‌دهد.
 
وی در مورد اینکه آیا می‌توانند جایگزینی برای بازیکنان نفت در نظر بگیرند، تصریح کرد:‌ خیر این نفراتی بودند که ریجستر نهایی شدند و ما نمی‌توانیم اسامی آنها را تغییر دهیم. اگر می‌شد که به مسابقات نرویم حتما همین گزینه را انتخاب می‌کردیم اما در صورت عدم حضورمان برای المپیک 2016 ما را محروم می‌کنند.
 
مدیرفنی تیم ملی زیر 22 سال در خصوص اینکه چگونه اسامی اعلام شده، تاکید کرد: روز گذشته با حضور کادر فنی از جمله منصوریان به این جمع‌بندی رسیدیم که این نفرات را برای مسابقات انتخاب کنیم. هیچ گونه گرایش رنگی هم نداشتیم و با توجه به صلاحدید تیم ملی نفرات را انتخاب کردیم. برخی از بازیکنان هم که در اولویت سوم و یا چهارم قرار داشتند مجبور شدیم آنها را انتخاب کنیم. اگر این نفرات هم بخواهند کاهش یابد واقعا با مشکل روبرو می‌شویم.
/2759/



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.