برای تامین هزینه‌های رفت و آمد دچار مشکل هستیم

موحدی : دچار فراز و نشیب می‌شویم / با اتوبوس شرکت واحد به بندرعباس رفتیم!

سرمربی تیم والیبال شهرداری زاهدان گفت : تیم ما مشکلات مالی زیادی دارد و این موضوع باعث شده تا بازیکنان دچار فراز و نشیب شوند.
پنجشنبه، 12 دی 1392
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
موحدی : دچار فراز و نشیب می‌شویم / با اتوبوس شرکت واحد به بندرعباس رفتیم!

سرمربی تیم والیبال شهرداری زاهدان گفت : تیم ما مشکلات مالی زیادی دارد و این موضوع باعث شده تا بازیکنان دچار فراز و نشیب شوند.
 
به گزارش راسخون به نقل از فارس، حمید موحدی پس از پایان نیم‌فصل اول رقابت‌های لیگ برتر والیبال درمورد این پیکارها و شکست در آخرین بازی نیم فصل برابر نوین کشاورز اظهار داشت: تیم ما با مشکلات زیادی روبرو است و هنوز بازیکنان ما مبلغ چندانی را از باشگاه دریافت نکرده‌اند. مشکلات ما به قدری زیاد است که برای تامین هزینه‌های رفت و آمد برای برگزاری بازی‌ها هم دچار محدودیت هستیم.
 
وی با بیان اینکه بازیکنان ما تمرکز کافی ندارند، افزود: بازیکنان به دلیل شرایط موجود خیلی زود دچار فراز و نشیب می‌شوند. باید تلاش کنیم تا خیلی زود اوضاع را بهبود ببخشیم و برای ادامه مسابقات در نیم‌فصل دوم آماده شویم.
 
سرمربی تیم والیبال شهرداری زاهدان خاطرنشان کرد: در دیدار آخر خود برابر نوین کشاورز به دلیل مسائلی که بیان کردم نتوانستیم خوب کار کنیم، اما در مجموع نتایج در نیم فصل نخست نتایج خوب و قابل قبولی کسب کردیم و توانستیم تیم‌های قدرتمندی مانند متین، میزان و جواهری را شکست دهیم.
 
موحدی عنوان کرد: حاشیه‌هایی که درگیر آن شدیم مهمترین علت افت‌مان بود؛ به عنوان مثال برای بازی با بندرعباس مجبور شدیم با اتوبوس شرکت واحد به بندرعباس رفتیم و 16 ساعت در راه بودیم. مشکلات مالی کمر تیم ما را شکسته است.
 
وی افزود: شهردار زاهدان تغییر کرد و شهردار جدید یک هفته است که روی کار آمده است. شهردار قبلی همکاری بسیار خوبی با ما داشت، اما شهردار جدید باید شرایط را بررسی و سپس نظرش را اعلام کند. تمام هزینه تیم ما شاید بالغ بر 900 میلیون تومان باشد که امیدوارم مسئولان زودتر این موضوع را رسیدگی کنند.
/2759/



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.