دیدار ما با نفت قبل از دربی برگزار شود

مظلومی : می‌خواهیم در جدول صعود کنیم / مقابل سایپا 5 مصدوم داریم

سرمربی تیم فوتبال مس کرمان گفت : می‌خواهیم با پیروزی مقابل سایپا صعودی پلکانی در جدول داشته باشیم.
جمعه، 13 دی 1392
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
مظلومی : می‌خواهیم در جدول صعود کنیم / مقابل سایپا 5 مصدوم داریم

سرمربی تیم فوتبال مس کرمان گفت : می‌خواهیم با پیروزی مقابل سایپا صعودی پلکانی در جدول داشته باشیم.
 
به گزارش راسخون به نقل از فارس، پرویز مظلومی در نشست خبری پیش از بازی با سایپا گفت: بازی حساسی داریم. اگر بدشانسی سراغمان نیاید می‌توانیم با یک پیروزی صعودی پلکانی در جدول داشته باشیم. هر چند 5 بازیکنان ما مصدوم هستند.
 
وی ادامه داد: امیدوارم بازیکنان جایگزین خوب بازی کنند ضمن اینکه در نیم فصل دوم نسبت به نیم فصل اول بسیار بهتر شده‌ایم و از نظر امتیازگیری تیم دوم جدول هستیم. سایپا هم تیم جوان و خوبی است که خارج از خانه خوب نتیجه گرفته است. می‌خواهیم عقب‌ماندگی خود را در نیم فصل اول جبران کنیم.
 
سرمربی مس با اشاره به شرایط فنی تیمش گفت: از نظر فنی پیشرفت خوبی داشتیم و در بازی با تراکتورسازی 5-6 موقعیت گلزنی خلق کردیم. البته محمد آبشک هنوز به آمادگی صد در صد نرسیده است و جونیور هم بازیکن خلاق و تکنیکی است که در آینده بیشتر از او خواهید شنید. با این حال خط هافبک ما بسیار بهتر از گذشته شده است و ما نیاز داریم روی یک زمین صاف تمرین کنیم.
 
مظلومی در مورد اینکه شهرداری کرمان اجازه نداد این تیم در چند روز گذشته در زمین شهرداری تمرین کند، گفت: شهردار کرمان باید بداند این تیم برای این شهر است و وقتی استاندار و نمایندگان مجلس برای روحیه دادن به تیم به اردو می‌آیند بهتر است که مسئولان شهری هم از ما حمایت کنند. ما اگر در زمین شهرداری تمرین می‌کردیم قطعا زمین چمن شهرداری خراب نمی‌شد.
 
وی در مورد همزمانی بازی با نفت با دربی پایتخت گفت: تاج پیش از این گفته بود نباید همزمان با دربی پایتخت دیدارهای دیگری برگزار شود ضمن اینکه شورای تامین استان هم نسبت به این مسئله واکنش نشان داده است و به فدراسیون و سازمان لیگ برای تغییر زمان دیدار مس با نفت نامه می‌نویسد. نفت 3 بازیکن در تیم امید دارد و می‌خواهند با این تیم راه بیایند تا این تیم ضربه نخورد اما دیدار ما با نفت باید یک روز قبل از دربی برگزار شود.
/2759/



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.