چرا از ما حمایت کمی می‌کنند

یاوری : مقابل تراکتورسازی برای یک امتیاز به میدان آمدیم / فوتبال ما اسیر پول بادآورده است

سرمربی تیم فوتبال فجرسپاسی گفت : چرا مقابل تیم تراکتورسازی برای یک امتیاز به میدان نیاییم و همین هدف را در این دیدار داشتیم.
شنبه، 14 دی 1392
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
یاوری : مقابل تراکتورسازی برای یک امتیاز به میدان آمدیم / فوتبال ما اسیر پول بادآورده است

سرمربی تیم فوتبال فجرسپاسی گفت : چرا مقابل تیم تراکتورسازی برای یک امتیاز به میدان نیاییم و همین هدف را در این دیدار داشتیم.
 
به گزارش راسخون به نقل از فارس، محمود یاوری در کنفرانس مطبوعاتی بعد از دیدار مقابل تراکتورسازی گفت: بازی کسل‌کننده نبود، ما از ابتدا برنامه داشتیم و می‌خواستیم با پاس‌های عرضی و عمق عملکرد خوبی ارائه کنیم. در این دیدار داور جوانی را برای مسابقه گذاشته بودند و در صحبت با ممبینی گفتم در دیدارهای ما بیشتر از داوران جوان استفاده می‌کنند.
 
وی افزود: چرا در مقابل تراکتورسازی برای کسب یک امتیاز به میدان نیاییم، مقابل این تیم بسیار جنگنده و با قدرت ظاهر شدیم، از مسئولان سپاه انتقاد دارم، هم ما و هم تراکتورسازی تیم سپاه هستیم اما چرا به تراکتورسازی تا این حد کمک می‌شود و تا این اندازه به ما بی‌توجه هستند. امروز باید همه کار می‌کردیم تا یک امتیاز را کسب می‌کردیم. اگر بگویم در این دیدار برای پیروزی به میدان آمدیم سابقه مربیگری‌ام را زیر سؤال برده‌ام.
 
یاوری تأکید کرد: فوتبال مشکلات زیادی دارد، در مس کرمان به جای تقوی حضور یافتم، متأسفانه پول در این فوتبال تعیین کننده شده است. مشکل ما پول بادآورده‌ای است که به فوتبال آمده است. داور پول کمی می‌گیرد و مربی نیز اندازه بازیکن دریافتی ندارد. فوتبال اسیر پول بادآورده شده است.
 
سرمربی فجرسپاسی در مورد اینکه آیا مشکلات تراکتورسازی به نفع آنها تمام شد، خاطر نشان کرد: هدف ما کسب یک امتیاز بود، به تراکتورسازی کاری نداریم. ففکر می‌کنم تراکتورسازی سال قبل بهتر از تیم امسال کار می‌کرد. می‌دانستیم این تیم بسیار قوی است. آنها بهترین مدافعان کناری را دارند. این تیم همچنان در کورس قهرمانی است و مسائلی اتفاق افتاد که کمی پایین آمده‌اند.
 
یاوری با انتقاد از کم‌توجهی به تیم فجرسپاسی خاطر نشان کرد: فجر سپاسی نام شهید را یدک می‌کشد، باید به ما کمک بیشتری کنند. نباید نسبت به تیم ما کم‌توجه باشند و باید حمایت بیشتری از ما صورت بگیرد.
/2759/



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.