بزیک : برگزاری جشن سالگردها برای پرسپولیس یک نیاز است / ایران در گروهش سوم شود خوب است

ادموند بزیک می‌گوید برگزاری مراسمی از نوع جشن 50 سالگی برای باشگاه پرسپولیس نیاز است.
يکشنبه، 15 دی 1392
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
بزیک : برگزاری جشن سالگردها برای پرسپولیس یک نیاز است / ایران در گروهش سوم شود خوب است

ادموند بزیک می‌گوید برگزاری مراسمی از نوع جشن 50 سالگی برای باشگاه پرسپولیس نیاز است.
 
به گزارش راسخون به نقل از ایسنا، مهاجم سابق پرسپولیس که در جشن 50 سالگی این باشگاه حضور یافته بود، در این رابطه اظهار کرد: مراسم خوبی بود که برای تقدیر از قدیمی‌ها و اسطوره‌های باشگاه پرسپولیس تدارک دیده شده بود. امیدوارم این جشن‌ها تداوم داشته باشد و هواداران با تاریخ باشگاه خود آشنایی پیدا کنند.
 
او در پاسخ به این سوال که برگزاری این جشن واجب‌تر بود یا پرداخت مطالبات بازیکنان پرسپولیس، گفت: این را باید از مدیرعامل باشگاه بپرسید. فکر می‌کنم که همه باشگاه‌های دنیا چنین جشن‌هایی را برگزار می‌کنند و به نظر من این گونه مراسم برای باشگاه پرسپولیس هم نیاز است.
 
مربی فصل گذشته پرسپولیس در پاسخ به این سوال که عملکرد این تیم چه تفاوتی با فصل گذشته کرده است، گفت: به نظر من شرایط این تیم خیلی فرق کرده است. حضور بازیکنان با تجربه و جوان در کنار هم شرایط خوبی را به وجود آورده و بعد از چند سال شاهد یک تیم خوب و یک دست از پرسپولیس هستیم. گل محمدی بازیکنان خوبی داشت اما خودش آنها را انتخاب نکرده بود. در صورتی که دایی بازیکنانی را که می‌خواست به پرسپولیس آورده است.
 
بزیک درباره داربی هفتاد و هشت گفت: این بازی فارغ از مسائل مالی و هر چیز دیگری انگیزه‌های خاصی برای بازیکنان هر دو تیم دارد. هر دو تیم بازی سختی دارند. دوست دارم پرسپولیس این بازی را ببرد اما نمی‌دانم که نتیجه‌ چه می‌شود. از آنجا که دو تیم در بالای جدول هستند، این بازی خاص‌تر می‌شود؛ هر چند که نمی‌شود گفت این بازی فینال گونه است. هر تیمی که حساسیت بازی را برای خود کمتر کند می‌تواند برنده شود.
 
خبرنگاری درباره نتیجه‌گرا بودن سرمربی استقلال در داربی‌ها پرسید که بزیک گفت: هر مربی تفکرات خاص خود را دارد. البته فوتبال ما در چند سال اخیر خیلی نتیجه‌گرا شده‌ و مربیان ما هم دست به عصا هستند. مربیان در هفته‌ پنجم – ششم عوض می‌شوند. یحیی گل محمدی فصل قبل در 23 بازی فقط دو باخت آورد، اما عوض شد. حالا باید دید شرایط قلعه‌نویی چگونه است.
 
مهاجم سابق پرسپولیس درباره گروه ایران در جام جهانی هم گفت: بر خلاف خیلی از اظهارنظرها فکر نمی‌کنم گروه آسانی داشته باشیم. دوست دارم بگویم ایران صعود می‌کند اما واقع‌بین هستم و اگر در گروه‌مان سوم شویم خوب است.
/2759/



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.