اگر اعضای مجمع اعتماد کنند با تمام توان کار می‌کنم

داورزنی : سازمان لیگ به باشگاه‌ها اعتماد کرد / مدارک تیم‌ها تکمیل نشود بازنده می‌شوند

رئیس فدراسیون والیبال گفت : سازمان لیگ به باشگاه‌ها اعتماد کرده است و اگر تیم‌ها به وعدهایشان عمل نکنند بازنده می‌شوند.
دوشنبه، 16 دی 1392
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
داورزنی : سازمان لیگ به باشگاه‌ها اعتماد کرد / مدارک تیم‌ها تکمیل نشود بازنده می‌شوند

رئیس فدراسیون والیبال گفت : سازمان لیگ به باشگاه‌ها اعتماد کرده است و اگر تیم‌ها به وعدهایشان عمل نکنند بازنده می‌شوند.
 
به گزارش راسخون، محمدرضا داورزنی در گفت‌وگو با فارس، در مورد حضور بازیکنان بدون مجوز در رقابت‌های هفته دوازدهم لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور اظهار داشت: بهتر است اینگونه مسائل را سازمان لیگ پاسخگو باشد. به دلیل تعطیلات سال جدید میلادی در کشورهای مختلف برخی تیم‌ها با مشکلاتی روبرو شدند.
 
وی ادامه داد: مجوز بازی یعنی یک بازیکن به باشگاه دیگری تعهد نداشته باشد. ما به همه اعلام کرده‌ایم که اگر نتوانند تا زمان تعیین شده مدارک خود را تکمیل کنند تمام بازی‌هایی که این بازیکنان خارجی برای آنها بازی کرده‌اند و بازنده خواهند شد.
 
داورزنی عنوان کرد: سازمان لیگ به مسئولان باشگاه اعتماد کرده و یک هفته به آنها فرصت داده است، اما شرایط را بررسی کرده‌ایم و مشکل خاصی پیش نخواهد آمد.
 
وی در مورد انتخابات کمیته ملی المپیک و اینکه اگر رئیس کمیته ملی المپیک شود می‌تواند عضو هیئت اجرایی فدراسیون جهانی والیبال هم شود، خاطرنشان کرد: یکی از دلایلی که در انتخابات حضور پیدا کردم تقویت ورزش و مخصوصاً والیبال بود. احساس کردم می‌توانم اقداماتی را انجام دهم و به همین دلیل حضور پیدا کردم. اگر اعضای مجمع به من اعتماد کردند حتماً هرچه در توان دارم را به کار خواهم گرفت.
 
رئیس فدراسیون والیبال خاطرنشان کرد: هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک نقش زیادی دارد و امیدوارم تعامل خوبی بین رئیس، دبیرکل و هیئت اجرایی برقرار شود؛ ضمن اینکه کمیته ملی المپیک با حفظ استقلال خود ارتباط خوبی هم با وزارت ورزش داشته باشد.
 
داورزنی تصریح کرد: من در هرجایی که باشم تلاش می‌کنم شرایط را برای حضور تیم ملی والیبال ایران در المپیک برزیل فراهم کنم، اما می‌خواهیم فضا را مناسب‌تر از گذشته کنیم.
/2759/



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.