هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال

نفت - ذوب آهن؛ گل‌محمدی استقلال را از صدر پایین می‌کشد؟

در اولین دیدار هفته بیست و دوم لیگ برتر روز پنج‌شنبه نفت تهران میزبان ذوب آهن اصفهان است.
چهارشنبه، 18 دی 1392
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
نفت - ذوب آهن؛ گل‌محمدی استقلال را از صدر پایین می‌کشد؟

در اولین دیدار هفته بیست و دوم لیگ برتر روز پنج‌شنبه نفت تهران میزبان ذوب آهن اصفهان است.
 
به گزارش راسخون به نقل از فارس ،هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال  روز پنجشنبه با انجام یک دیدار در تهران آغاز می‌شود و نفت تهران میزبان تیم ذوب آهن اصفهان است.
 
نفت اگرچه در رده چهارم جدول قرار دارد اما در صورتی که بتواند مقابل ذوب آهن به پیروزی برسد جای استقلال را در صدر می‌گیرد هرچند این صدرنشینی موقت و به لطف تفاضل گل است و شاید 48 ساعت دوام داشته باشد اما رقابت را در صدر جدول فشرده‌تر و مهیج‌تر می‌کند.
 
گل‌محمدی سرمربی نفت می‌داند بازی آسانی در پیش ندارد. ذوب آهن برای بقا در لیگ برتر می‌جنگد و مجتبی تقوی‌ سرمربی جدید ذوب آهن هنوز بردی به دست نیاورده و خیلی دوست دارد که در این دیدار خارج از خانه سه امتیاز را بگیرد تا با دو پله صعود به رده دوازدهم برسد ولی تیم نفت 11 هفته است که شکستی نخورده بنابراین شاید تقوی با هدف مساوی تیمش را مقابل نفت به میدان بفرستد.
 
گل‌محمدی که  هفته گذشته دو امتیاز مقابل پرسپولیس از دست داد، دوست ندارد فرصت صدرنشینی را از دست بدهد. به خصوص اینکه مقابل تیمی بازی می‌کنند که ضعیف‌ترین خط دفاع لیگ را دارد. بنابراین بهترین فرصت برای اوست تا جای استقلال را در صدر بگیرد و تیمش همچنان در کورس قهرمانی بماند.
 
اسامی داوران این بازی به این شرح است :
 
سعید مظفری‌زاده به همراه بابک داوری و یعقوب سخندان بازی نفت و ذوب‌آهن را قضاوت می‌کنند. داور چهارم این بازی حسن اکرمی است و حسین عسگری رئیس دپارتمان داوری فدراسیون، ناظر داوری اولین دیدار هفته 22 لیگ برتر است.
 
هفت دیدار دیگر روز شنبه برگزار می‌شود.
/2759/



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.