مسابقات غرب آسیا - کیش

رقابت 900 ورزشکار از 13 کشور / ایران، عراق و کویت پرتعداد‌ترین کاروان‌های ورزشی

در مسابقات غرب آسیا که سال آینده در کیش برگزار می‌شود حدود 900 ورزشکار از 13 کشور با یکدیگر رقابت می‌کنند.
چهارشنبه، 18 دی 1392
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
رقابت 900 ورزشکار از 13 کشور / ایران، عراق و کویت پرتعداد‌ترین کاروان‌های ورزشی

در مسابقات غرب آسیا که سال آینده در کیش برگزار می‌شود حدود 900 ورزشکار از 13 کشور با یکدیگر رقابت می‌کنند.
 
به گزارش راسخون به نقل از فارس، مسابقات غرب آسیا به میزبانی کیش از 29 فروردین تا 6 اردیبهشت در رشته‌های والیبال ساحلی، بسکتبال، تکواندو، شمشیربازی، کاراته، تنیس روی میز، اسکواش و تنیس و در هر دو بخش مردان و زنان (به جز والیبال ساحلی و بسکتبال که فقط به بخش مردان اختصاص دارد) برگزار خواهد شد. بر این اساس قرار است فردا (پنجشنبه) روسا و نماینده‌های فدراسیون‌هایی که رشته‌هایشان در این رقابت‌ها حضور دارند راهی کیش شوند تا علاوه بر بازدید از امکانات میزبان، جلسه‌ای هم با مسئولان غرب آسیا داشته باشند. در این سفر بهرام افشارزاده هم حضور خواهد داشت.
 
اصغر رحیمی، دبیر ستاد تدارکاتی بازی‌های آسیایی در گفت‌وگو با فارس با اعلام این خبر گفت: ما برای این رقابت‌ها کمیته‌های مختلفی هم تشکیل داده‌ایم که دکتر برجسته مسئولیت کمیته فنی و مقرارت ما را برعهده دارد و قرار است فردا راهی کیش شود.
 
وی درباره اعلام آمادگی کشورها و اینکه چه تعداد ورزشکار در این رقابت‌ها حضور دارند، اظهار داشت: 13 کشور در این مسابقات شرکت می‌کنند. البته کشورها اسامی ورزشکاران و رشته‌هایی که در آن شرکت دارند را نیز اعلام کرده‌اند که دو هفته دیگر به تفکیک اعلام خواهیم کرد. تقریباً استقبال خوبی از مسابقات شده و حدود 900 ورزشکار در این رقابت‌ها شرکت کرده‌اند.
 
دبیر ستاد تدارکاتی بازی‌های آسیایی درباره اینکه کدام کشورها بزرگترین کاروان را تشکیل می‌دهند، عنوان کرد: ایران با 137 ورزشکار در همه رشته‌ها کامل شرکت کرده است. عراق و کویت هم در این رقابت‌ها پرتعداد هستند.
 
ایران، لبنان، عربستان، بحرین، امارات، عراق، اردن، کویت، عمان، فلسطین، قطر، سوریه و یمن کشورهای شرکت کننده در این مسابقات هستند.
/2759/



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.