رسول خطیبی : از تراکتورسازی پیشنهادی ندارم

مربی سابق گسترش فولاد با بیان اینکه تیم‌های تبریزی به دلیل برخی حواشی نمی‌توانند به روند خوبشان در نیم‌فصل دوم ادامه دهند، می‌گوید ترجیح می‌دهد کار مربیگری را در شهرش ادامه دهد.
چهارشنبه، 18 دی 1392
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
رسول خطیبی : از تراکتورسازی پیشنهادی ندارم

مربی سابق گسترش فولاد با بیان اینکه تیم‌های تبریزی به دلیل برخی حواشی نمی‌توانند به روند خوبشان در نیم‌فصل دوم ادامه دهند، می‌گوید ترجیح می‌دهد کار مربیگری را در شهرش ادامه دهد.
 
به گزارش راسخون، رسول خطیبی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره اینکه گفته می‌شود او احتمالا به پاس همدان می پیوندد، گفت: واقعیتش این است که من سه چهار پیشنهاد در حال حاضر دارم که یکی از آنها تیمی لیگ برتری است اما می‌خواهم بهترین تصمیم را بگیرم. در این میان تنها بحث پاس همدان رسانه‌ای شده و باید دید چه اتفاقی می‌افتد. در نیم‌فصل اول هم پیشنهادهای لیگ برتری داشتم اما به خاطر گسترش فولاد آنها را رد کردم.
 
او در پاسخ به این سوال که تحلیلش از وضعیت فوتبال تبریز و تراکتورسازی به دلیل حضور چندین ساله‌اش در این شهر چیست، بیان کرد: اگر دقت کنید سه، چهار فصل است که شرایط تیم‌های تبریزی در ابتدای فصل خوب است اما در نیم‌فصل دوم شرایطی پیش می‌آید که نمی‌توانند این روند خوب را ادامه دهند. متاسفانه تیم‌های تبریزی به حاشیه می‌روند و می‌بینید که وقتی تراکتورسازی در صدر جدول حضور داشت هم حاشیه‌هایی را ایجاد کرده و به تیم ضربه زدند.
 
این در حالی است که برای موفقیت باید با آرامش کار کرد. با مصاحبه‌های زیادی که انجام می‌دهیم شاید کمی مقصر باشیم و در نهایت این وضعیت به ضرر ما می‌شود.
 
مربی سابق گسترش فولاد در پاسخ به این سوال که آیا اعتقاد دارد که عده‌ای به عمد تیم‌های تبریزی را به حاشیه می‌برند، افزود: اگر به عمد به حاشیه می‌برند، باید مواظب باشیم که این اتفاق نیفتد و اگر هم سهوا این اتفاق رخ می‌دهد باید باتجربه‌تر عمل کنیم تا دچار مشکل نشویم.
 
او در پاسخ به این سوال که آینده گسترش فولاد و تراکتورسازی را در این فصل چگونه ارزیابی می‌کند، عنوان کرد: در گسترش فولاد تیمی را بستم که به آن اعتقاد زیادی دارم. با احترام به تمام مربیان لیگ برتری اعتقاد دارم این تیم‌ می‌تواند در بین 10 تیم برتر لیگ قرار گیرد اما درباره تراکتورسازی فکر می‌کنم اگر دو بازی پیاپی پیروز شوند، می‌توانند حواشی را دور کنند. آنها قابلیت بهتر شدن را دارند. فاصله تیم‌ها در لیگ برتر کم است و می‌توان با دو پیروزی به صدر جدول رسید. تراکتورسازی با برخی صدرنشینان مثل استقلال و فولاد بازی رو در رو دارد و می تواند با موفقیت در آن بازی‌ها جایگاه بهتری کسب کند.
 
خطیبی در پاسخ به این سوال که آیا قبول دارد نقاط مبهم زیادی در جدایی‌اش از گسترش فولاد وجود دارد و جدایی او از این تیم تبریزی کمی دور از ذهن بود، گفت: به هرحال هیچکس باور نمی‌کرد که در نهایت من از گسترش فولاد به این راحتی جدا شوم اما برخی اوقات ایجاد یک شوک مثبت در تیم مفید است. مدت‌هاست که مصاحبه‌ای انجام نداده‌ام؛ چرا که می‌خواهم گسترش فولاد در آرامش باشد. به تیم‌های شهرم همیشه تعصب دارم و می‌خواهم همیشه به آنها کمک کنم.
 
سرمربی سابق گسترش فولاد در پایان و در پاسخ به سوالی مبنی بر این که آیا از تراکتورسازی پیشنهادی دریافت کرده است یا خیر، اظهار کرد: از این تیم پیشنهادی دریافت نکرده‌ام. با این حال همانطور که گفتم به شهرم تعصب دارم و فعلا می‌خواهم مدتی استراحت کنم و ترجیح می‌دهم اگر قرار باشد باز هم کار کنم، به یکی از تیم‌های شهرم، تبریز کمک کنم. تراکتوری‌ها هم هروقت احساس کردند که می‌توانم به آنها کمک کنم و این مسئله را به من بگویند، من آماده خدمت کردن به تبریز هستم.
/2759/



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.