مالک باشگاه ملوان: میخواهیم دیالوگ جدیدی را وارد فوتبال ایران کنیم

سیروس محجوب گفت: همیشه خواسته‌های هواداران و رسانه‌ها را از ملوان تعقیب می‌کنم.
شنبه، 21 دی 1392
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
مالک باشگاه ملوان: میخواهیم دیالوگ جدیدی را وارد فوتبال ایران کنیم

 سیروس محجوب گفت: همیشه خواسته‌های هواداران و رسانه‌ها را از ملوان تعقیب می‌کنم. 

 

به گزارش راسخون به نقل ازایسنا ، سیروس محجوب مالک باشگاه ملوان در نشستی با خبرنگاران درباره برنامه‌های آینده باشگاه ملوان اظهار کرد: اتفاقاتی که در فوتبال ایران می‌افتد به هیچ عنوان شبیه فوتبال اروپا نیست، ما اگر بتوانیم برنامه ریزی خوبی داشته باشیم می‌توانیم هواداران بیشتری نیز جذب کنیم. اگر کار اقتصادی ما بر پایه جذب هواداران بیشتر نباشد به هدف نمی رسیم، منظور از هدف ،ایجاد درآمد شخصی نیست بلکه درآمد برای باشگاه ملوان است.

وی افزود: همه می دانیم که حساسیت در ورزش چقدر زیاد است، کوچکترین مصاحبه یک بازیکن یا مربی در کمتر از چند دقیقه انعکاس پیدا می کند و این مهم بودن این پدیده را برای مخاطبان نشان می‌دهد. بنده همیشه خواسته‌های هواداران و رسانه ها را از ملوان تعقیب می‌کنم.

محجوب با بیان اینکه هیچ عجله‌ای در تغییرات اداری باشگاه نداریم و شاید آهسته قدم بر می‏داریم ولی قدم های ما پیوسته است، گفت: به هر حال همه باید بدانند که تفکر اقتصادی جدیدی در ورزش و مخصوصاً در فوتبال ایران ورود پیدا کرده است، ما هیچ درخواستی از دولت نداریم و اگر هم داشته باشیم فقط برای پیشرفت باشگاه ملوان است.

وی تصریح کرد: ما باید به گونه‌ای در این باشگاه برنامه‌ریزی کنیم که بازیکن هیچ استرسی نداشته باشد، اگر ملوان از سال 1348 تاکنون زنده بوده فقط به دلیل کار ریشه‌ای است که در این باشگاه همیشه انجام می شده. ما می‌خواهیم دیالوگ جدیدی را وارد فوتبال ایران کنیم و در این راه باید همه جوانب را به صورت یک سو کنار هم داشته باشیم.

محجوب خاطرنشان کرد: در آکادمی باشگاه ملوان قصد هیچ گونه تغییر و تحولی نداریم و اگر صحبت از ورود افراد جدیدی است از آنها در بخش های دیگر استفاده می کنیم. ما هیچ وقت پیشکسوتان باشگاه ملوان را فراموش نمی کنیم، این باشگاه نباید به فرد متکی باشد بلکه باید با یک سیاست اجرایی درست اداره شود.

در پایان برخی از هواداران و اصحاب رسانه به بیان دیدگاههای خود در جهت پیشرفت باشگاه ملوان پرداختند. 

/117/



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.