سرمربی تیم ملی کشتی آزاد امروز معرفی می‌شود

مدیر تیم‌های ملی کشتی آزاد از معرفی سرمربی تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان در جلسه امروز شورای فنی خبر داد.
يکشنبه، 22 دی 1392
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
سرمربی تیم ملی کشتی آزاد امروز معرفی می‌شود

مدیر تیم‌های ملی کشتی آزاد از معرفی سرمربی تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان در جلسه امروز شورای فنی خبر داد.

 

به گزارش راسخون ، علیرضا رضایی در گفت‌وگو با فارس، در خصوص انتخاب سرمربی تیم ملی کشتی آزاد و اینکه آیا بعد از 2 سال است که این تیم سرمربی ندارد قرار است با همین وضعیت به کارش ادامه دهد، گفت: حتماً شخصی را به عنوان سرمربی به شورای فنی معرفی خواهیم کرد.

وی ادامه داد: در جلسه امروز شورای فنی پیشنهادات من به عنوان مدیر تیم‌‌های ملی برای هر سه رده سنی ارائه می‌شود و در صورت تأیید و موافقت اعضای شورای فنی انتخاب خواهند شد. اگر در جلسه شورای فنی به جمع‌بندی برسیم سرمربی رده‌های سنی امروز معرفی خواهند شد.

مدیر تیم‌های ملی کشتی آزاد تصریح کرد: باید از گزینه‌های معرفی شده در شورای فنی دفاع کنم. امروز قرار است جلسه برگزار شده و تکلیف سرمربی مشخص خواهد شد.

رضایی در پاسخ به این سوال که چند گزینه برای سرمربیگری تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان مطرح است گفت: چند گزینه مطرح است که از بین آنها یک نفر به عنوان سرمربی اعلام خواهد شد.

وی در خصوص رده‌های سنی نوجوانان و جوانان و اینکه آیا تغییر خواهیم داشت یا همان گزینه‌های قبلی به کار خود ادامه خواهند داد و آیا پیشنهاد شما بر ابقای نفرات قبلی است یا معرفی نفرات جدید، گفت: کارنامه سرمربیان نوجوانان و جوانان مشخص است و به نظر من کارنامه روشنی دارند و موفق بوده‌اند. با توجه به اینکه امکانات زیادی نداشتند، اما کارنامه موفقی داشتند و در اولویت هستند.

به گزارش فارس، بعد از حضور رسول خادم به عنوان مدیر تیم‌های ملی کشتی آزاد، غلامرضا محمدی، سرمربی سابق تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان از پذیرش عنوان مربی ارشد در آستانه المپیک خودداری کرد و از تیم ملی کشتی آزاد جدا شد. حالا بعد از گذشت حدود 2 سال از عدم حضور سرمربی در تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان، به نظر می‌رسد رسول خادم به عنوان رئیس فدراسیون و علیرضا رضایی به عنوان مدیر فنی تیم‌های ملی کشتی آزاد در نظر دارند یک نفر را به عنوان سرمربی این تیم انتخاب و معرفی کنند.

/117/



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.