بیست و پنجمین دوره مسابقات تکواندو جام فجر پنجم اسفند برگزار می‌شود

بیست و پنجمین دوره رقابت‌های بین‌المللی تکواندو جام فجر، به مناسبت گرامیداشت سی و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی پنجم اسفندماه به میزبانی تهران برگزار می‌شود.
يکشنبه، 22 دی 1392
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
بیست و پنجمین دوره مسابقات تکواندو جام فجر پنجم اسفند برگزار می‌شود

بیست و پنجمین دوره رقابت‌های بین‌المللی تکواندو جام فجر، به مناسبت گرامیداشت سی و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی پنجم اسفندماه به میزبانی تهران برگزار می‌شود.

 

به گزارش راسخون به نقل از سایت فدراسیون تکواندو، بیست و پنجمین دوره رقابت‌های تکواندو بین‌المللی جام فجر در بخش مردان و هفتمین دوره مسابقات در بخش بانوان، به مناسبت گرامیداشت سی و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران برگزار می‌شود.

بر این اساس، در این دوره از رقابت‌ها تکواندوکاران در ۲ بخش بانوان و مردان از 5 تا 7 اسفندماه با یکدیگر به رقابت می پردازند.

بیست و چهارمین دوره رقابت‌های بین‌المللی تکواندوی جام فجر، از یکم دی‌ماه سال گذشته به مدت 2 روز با حضور سه تیم داخلی مقاومت، استیل البرز، شهرداری ورامین و شش تیم خارجی (تونس، افغانستان، ارمنستان، کرواسی، صربستان و عراق) در خانه تکواندو برگزار شد.

*نتایج دوره گذشته مسابقات به شرح زیر است:

تیم شهرداری ورامین با (5 مدال طلا و یک برنز) و با امتیاز 64 مقام قهرمانی را به خود اختصاص داد و مدال طلا را به گردن آویخت، تیم استیل البرز با (3 مدال طلا و یک نقره و 3 برنز) و با امتیاز بر سکوی نایب قهرمامی ایستاد و تیم مقاومت با (4 نقره و یک برنز) با امتیاز 34 بر سکوی سوم ایستاد.

در این رده بندی، تیم افغانستان A با کسب (یک نقره و 2 برنز)، ارمنستان با ( 2 برنز)، صربستان با (یک نقره)، افغانستان C با ( 2 برنز)، افغانستان (2 برنز)، کرواسی با ( یک نقره)، تونس با ( دو برنز) و عراق بدون کسب مدال، به ترتیب جایگاه های چهارم تا یازدهم را به خود اختصاص دادند.

همچنین ششمین دوره از رقابت‌های بین المللی تکواندو جام فجر بانوان یکم دی‌ماه با حضور 2 تیم داخلی و 3 تیم خارجی در سالن آکادمی خانه تکواندو برگزار شد که در پایان نتایج ززیر به دست آمد.

هوگوپوشان خودروان وفا با 4 مدال طلا و3 نقره در سکوی اول ایستاد تیم هیات تکواندوی قزوین با 3 نشان طلا و 3 نقره و تیم افغانستان A با یک نقره و 4 برنز به ترتیب در جایگاه دوم و سوم قرار گرفتند.

همچنین تیم افغانستان B با 4 مدال برنز، تیم عراق با 2 نشان برنز و تیم روسیه با یک برنز به ترتیب رتبه‌های چهارم تا ششم را به خود اختصاص دادند.

 

/117/



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.