زیدان: برای سرمربیگری آماده‌ام

اسطوره فوتبال فرانسه برای شروع فعالیتش به عنوان سرمربی اعلام آمادگی کرد.
شنبه، 5 بهمن 1392
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
زیدان: برای سرمربیگری آماده‌ام

اسطوره فوتبال فرانسه برای شروع فعالیتش به عنوان سرمربی اعلام آمادگی کرد.

 

به گزارش راسخون به نقل ازفارس ، زین‌الدین زیدان اعلام کرده که دوست دارد یک گام دیگر در مربیگری بردارد و در این راه از راهنمایی‌های آنچلوتی و پرز قدردانی کرد.

ملی‌پوش سابق فرانسه که در سال 2011 به عنوان مدیر ورزشی در سانتیاگو برنابئو شناخته شد، با حضور سرمربی ایتالیایی در رئال به عنوان دستیار آنچلوتی انتخاب شد.

زیدان بعد از 6 ماه فعالیت به عنوان دستیار آنچلوتی تأکید کرد که اکنون احساس می‌کند آماده است تا شانس خود را با در دست گرفتن هدایت یک تیم امتحان کند.

وی اظهار داشت: برای ارائه دادن همه چیزم و اینکه پاسخ اعتمادی که به من شده را بدهم، هیجان‌زده هستم. علاوه بر همه این‌ها رقابت در خون من است. تیم من تعادل خواهد داشت اما خط حمله آن نقطه اصلی آن است. بازی آنها ساده اما هجومی خواهد بود.

وی ادامه داد: جلب اعتماد من آسان نیست اما وقتی به کسی اعتماد کنم، مردم می‌توانند مطمئن باشند. می‌دانم که برای این کار، برای انتقال تجربیاتم و برای مفید بودن آماده هستم و اگر هدایت تیمی را در دست بگیرم، در این زمینه تلاشم بیشتر خواهد بود.

سرمربی رئال مادرید خاطرنشان کرد: محدودیت‌ها و آرزوهایم را می‌شناسم. می‌‌خواهم ببینم آیا توانایی رسیدن به اوج بلندپروازی‌هایم را دارم؟ همچنین می‌خواهم یاد بگیرم، کار کنم و پیشرفت کنم.

زیدان که پس از انتقال از یوونتوس به رئال مادرید با این تیم افتخاراتی را به دست آورده است؛ به دلیل راهنمایی‌های پرز و آنچلوتی در زمان حضور وی در کادر فنی تیم از این 2 نفر قدردانی کرد.

وی اضافه کرد: به خاطر تمام چیزهایی که در رئال زیر نظر آنچلوتی یاد گرفتم، از وی تشکر می‌کنم. از رئیس باشگاه هم تشکر می‌کنم. خوش‌شانس بودم که ارتباطی بر پایه احترام با کسی که مرا از تورین آورد، ساخته‌ام. بدون او هرگز به مادرید نمی‌آمدم.

 

/117/

 



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.