باورم نمی‌شود نبی چنین حرفی را در مورد من زده باشد

ترابیان : اسپانسر تیم ملی بیشتر از پولی که داد، بهره‌برداری تبلیغاتی کرد / باید خسارت بدهند

دبیر کمیته بازاریابی فدراسیون فوتبال گفت : اسپانسر تیم ملی به اندازه کافی و حتی خیلی بیشتر از مبلغی که پرداخت کرده از برند فوتبال ما بهره‌برداری تبلیغاتی کرده است.
سه‌شنبه، 8 بهمن 1392
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
ترابیان : اسپانسر تیم ملی بیشتر از پولی که داد، بهره‌برداری تبلیغاتی کرد / باید خسارت بدهند

دبیر کمیته بازاریابی فدراسیون فوتبال گفت : اسپانسر تیم ملی به اندازه کافی و حتی خیلی بیشتر از مبلغی که پرداخت کرده از برند فوتبال ما بهره‌برداری تبلیغاتی کرده است.
 
به گزارش راسخون، عباس ترابیان در گفت و گو با فارس در خصوص موارد مطرح شده در جلسه کمیته بازاریابی فدراسیون فوتبال که امروز برگزار شد، گفت: در این جلسه یکی از اعضای کمیته بازاریابی در راستای عدم انجام تعهدات شرکت ائل خودرو، اسپانسر تیم ملی، موظف شد تا پیگیری حقوقی و قضایی این پرونده را برعهده بگیرد و برای احقاق حق فدراسیون اقدامات لازم را انجام دهد.
 
وی ادامه داد: یکی از بحث‌های امروز ما این بود که ائل خودرو به اندازه کافی و حتی خیلی بیشتر از مبلغی که پرداخت کرده از برند فوتبال ما بهره‌برداری تبلیغاتی کرده است، بنابراین معتقدیم که اگر این قرارداد می‌خواهد فسخ شود هم باید این شرکت طلب فدراسیون تا مقطعی که اعلام قطع رابطه می‌شود را پرداخت کند. یعنی به نوعی باید خسارت فدراسیون فوتبال را بپردازند.
 
ترابیان تصریح کرد: با این حال همچنان این شرکت به عنوان اسپانسر تیم ملی بوده و امکان دارد در جلسه مشترکی بین سران فدراسیون با ائل خودرو، مشکلات حل شده و همکاری این اسپانسر با تیم ملی تداوم داشته باشد. در واقع این شانس همچنان برای آنها محفوط است اما فعلاً که تلفن‌ها را پاسخ نمی‌دهند.
 
دبیر کمیته بازاریابی در مورد اینکه تکلیف اسپانسر جدید به کجا رسید، گفت: پیشنهادات دو سه اسپانسر جدید بررسی شد و قرار شد مذاکرات در این خصوص را ادامه دهم. در خصوص اسپانسر جدید فقط می‌توانم به این نکته اشاره کنم یکی دو شرکت مورد نظر خارجی هستند که به خاطر تحولات مثبت سیاسی که در کشور رخ داده است، علاقمند و مشتاق به ورود به بحث اسپانسرینگ فدراسیون فوتبال و تیم ملی شد‌ه‌اند که باید در این زمینه با آنها مذاکرات را انجام دهیم.
 
ترابیان در مورد این صحبت نبی که او باید در خصوص پرونده ائل خودرو پاسخگو باشد، یادآور شد: اولاً اینکه پیشنهاد دهنده آن شرکت از ابتدای به امر هم من نبودم، ضمن اینکه وقتی کمیته بازاریابی فدراسیون یک اسپانسر را تأیید می‌کند، این دیگر مسئولیت یک فرد نیست و مسئولیت آن با تمام اعضای فدراسیون است و همه موظفند آن را دنبال و همراهی کنند، در نهایت اینکه اصلاً باور نمی‌کنم نبی چنین حرفی را زده باشد. 
 
وی در پاسخ به این سؤال که تابلوی ائل خودرو چه زمانی از روی ساختمان فدراسیون فوتبال به پایین آورده خواهد شد، گفت: دستور پایین آوردن آن در شرف داده شدن است و در صورتی که دوستان باز هم پاسخگو نباشند، تابلوی آنها هم پایین خواهد آمد و دیگر دلیلی برای بالا بودن آن وجود ندارد.
 
ترابیان در خصوص سایر موارد مطروحه در جلسه کمیته بازاریابی گفت: بحث بلیت‌های جام جهانی مطرح شد که در این راستا نیز جلسه مشترکی را با نمایندگان میراث فرهنگی برگزار کردیم و قرار شد یک همکاری دوجانبه بین فدراسیون و  این نهاد در این خصوص به وجود بیاید. در نهایت قرار شد در جلسه آینده در مورد یک آژانس معتبر و مورد وثوق به توافق برسیم تا تمام اقدامات لازم برای سفر هواداران تیم ملی از سوی این آژانس صورت گیرد.
 
وی در پایان در مورد برگزاری مراسم رونمایی از پیراهن تیم ملی گفت: کمیته فرهنگی فدراسیون فوتبال برگزاری این مراسم را برعهده دارد و حدود 500 مهمان برای این برنامه از تمام اقشار دعوت شده‌اند که از جمله آنها می‌توان از سفیران کشورهای صعود کننده به جام جهانی تا برخی از مقامات کشوری و البته اهالی ورزش که مدنظر قرار داشته‌اند، اشاره کرد.
/2759/



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.