پس از توقف چلسی در لندن

مورینیو : این فوتبال قرن نوزدهم بود / وستهام ۱۰ نفره دفاع می‌‌کرد

سرمربی پرتغالی چلسی به تمسخر شیوه بازی وستهام پس از توقف بدون گل مقابل این تیم پرداخت.
پنجشنبه، 10 بهمن 1392
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
مورینیو : این فوتبال قرن نوزدهم بود / وستهام ۱۰ نفره دفاع می‌‌کرد

سرمربی پرتغالی چلسی به تمسخر شیوه بازی وستهام پس از توقف بدون گل مقابل این تیم پرداخت.
 
به گزارش راسخون به نقل از فارس، ژوزه مورینیو پس از توقف بدون گل تیمش مقابل وستهام در استمفوردبریج اظهار داشت: به شاگردانم گفتم وقتی فقط یک تیم می‌خواهد بازی کند، بازی کردن در یک مسابقه فوتبال بسیار سخت می‌شود.
 
وی ادامه داد: مسابقات فوتبال وقتی برگزار می‌شود که  دو تیم بازی می‌کنند و در این مسابقه تنها یک تیم بازی می‌کرد. آنها به امتیاز نیاز داشتند و آیا این شیوه بازی کردن به خاطر اینکه آنها به امتیاز نیاز داشتند، قابل قبول است؟ شاید این طور باشد.
 
سرمربی چلسی خاطرنشان کرد: نمی‌توانم خیلی انتقاد کنم زیرا نمی‌دانم آیا اگر من هم در این شرایط بودم، همین کار را می‌کردم یا نه. به همین دلیل نمی‌خواهم شیوه بازی کردن آنها را زیر سوال ببرم.
 
وی اضافه کرد: اما در همان حال به سرمربی وستهام گفتم که این فوتبال لیگ برتر نیست؛ و این فوتبال قرن نوزدهم است. آنها تقلب کردند. نمی‌دانم از کلمه درستی استفاده می‌کنم یا نه؛ وانمود کردن به مصدوم شدن و وقت‌کشی کردن دروازه‌بان از دقیقه اول مسابقه؛ نه از دقیقه 70 بلکه از دقیقه اول چه می‌تواند باشد.
 
سرمربی پرتغالی تأکید کرد: کادر پزشکی به زمین می‌آمدند، بازیکنان توپ‌های بلند و بی‌هدف ارسال می‌کردند و 10 نفره دفاع می‌کردند. مدافعان حتی پایشان را بیرون از محوطه جریمه نمی‌گذاشتند.
 
وی گفت: اما باز هم می‌گویم، من کسی نیستم که بخواهم انتقاد کنم. امیدوارم که این امتیاز در پایان فصل برای آنها فایده داشته باشد. بازیکنان من هرکاری کردند تا بازی کنند و پیروز شوند.
/2759/



نظرات کاربران
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.