سجادی :

در اختلاف کی‌روش و فدارسیون دخالت نمی‌کنیم / شنیده‌ام ناطق نوری مجوز گرفته است

معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزیر ورزش و جوانان در حاشیه انتخابات فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام گفت : موضوع اختلاف کارلوس کی‌روش و فدراسیون فوتبال فنی است و ربطی به وزارت ورزش و جوانان ندارد.
سه‌شنبه، 15 بهمن 1392
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
در اختلاف کی‌روش و فدارسیون دخالت نمی‌کنیم / شنیده‌ام ناطق نوری مجوز گرفته است

معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزیر ورزش و جوانان در حاشیه انتخابات فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام گفت : موضوع اختلاف کارلوس کی‌روش و فدراسیون فوتبال فنی است و ربطی به وزارت ورزش و جوانان ندارد.
 
به گزارش راسخون به نقل از تسنیم، نصرالله سجادی در پایان مجمع انتخاباتی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام اظهار داشت: امروز شاهد برگزاری مجمع خوبی بودیم. همه آمدند، نشستند و صحبت‌های خود را مطرح کردند. انتخابات هم به صورت آزاد انجام و در نهایت رای‌گیری شد.
 
وی در خصوص انتخاب پورعلی‌فرد به عنوان رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام با وجود سمتی که در وزارت ورزش دارد، تصریح کرد: ایشان قبل از برگزاری مجمع از سمت خود استعفا دادند.
 
معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزیر ورزش و جوانان در مورد عدم برگزاری فستیوال هنرهای رزمی خاطرنشان کرد: دوستان باید مجورز شورای برون مرزی را بگیرند و اگر موافقت شد این کار صورت می‌گیرد، البته مدارک آنها ناقص بوده و قرار شده مدارک را تکمیل و بعد اقدام کنند.
 
سجادی در خصوص کم شدن بودجه وزارت ورزش نیز عنوان کرد: هنوز بحث بودجه در مجلس به پایان نرسیده و این امر در حال بررسی است. تلاش ما این است که بودجه کاهش نیابد.
 
او در واکنش به موضوع اختلاف کی‌روش و فدراسیون فوتبال خاطرنشان کرد: من خودم رئیس ستاد هماهنگی جام جهانی هستم اما این موضوع فنی است و ربطی به وزارت ورزش ندارد. مسائل فنی باید در چارچوب خود فدراسیون حل و فصل شوند.
 
معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزیر ورزش و جوانان در پاسخ به این سوال که از ابتدای سال چقدر به فدراسیون‌های ورزشی کمک شده است، گفت: مجموع پولی که مصوب شد 97 میلیارد تومان بوده که تا امروز 65 درصد آن را داده‌ایم.
 
سجادی در مورد احتمال تزریق بودجه جدید به فدراسیون فوتبال یادآور شد: وزارت ورزش از فدراسیون فوتبال پشتیبانی می‌کند و میزان مبلغی را که باید بدهیم، می‌دهیم.
 
وی در خصوص نامه‌نگاری‌های صورت گرفته با فدراسیون‌های جهانی اظهار داشت: هر چه وزارت‌خانه بگوید همان است. نظر ما یکی و تصمیمات‌مان واحد است و همان چیزی که مقام عالی وزارت گفته، درست است. ایشان گفته نمی‌پسندیم چنین اقداماتی رخ دهد.
 
او در واکنش به شایعه تعویق انتخابات فدراسیون بوکس عنوان کرد: هنوز زمان مجمع انتخابی فدراسیون بوکس اعلام نشده که بخواهد به تعویق بیفتد، همچنین انتخابات فدراسیون اسکی هم بعد از المپیک زمستانی برگزار خواهد شد.
 
سجادی در مورد حضور ناطق نوری در انتخابات بوکس تصریح کرد: شنیده‌ام که ایشان مجوز حضور در انتخابات را گرفته است.
 
وی در پایان در مورد گلایه هندبالیست‌ها بعد از جهانی شدن مبنی بر این که وزارت ورزش نمی‌خواهد پاداش مناسبی به آنها بدهد، خاطرنشان کرد: به هندبالیست‌ها مطابق آیین‌نامه پاداش می‌دهیم اما اجازه دهید ابتدا آنها به ایران برسند، سپس در مورد پاداش‌شان صحبت کنید.
/2759/



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.