پیروزی با اختلاف ۳،۴ گل غیرقابل دسترس است

تیموریان : روی غافلگیری گل خوردیم

هافبک تیم فوتبال استقلال گفت : روی ضد حمله تیم مس و یک غافلگیری خوردیم تا از رقابت های جام حذفی کنار برویم.
سه‌شنبه، 15 بهمن 1392
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
تیموریان : روی غافلگیری گل خوردیم

هافبک تیم فوتبال استقلال گفت : روی ضد حمله تیم مس و یک غافلگیری خوردیم تا از رقابت های جام حذفی کنار برویم.
 
به گزارش راسخون به نقل از تسنیم، آندرانیک تیموریان در پایان دیدار استقلال و مس کرمان که با شکست آبی‌پوشان و حذف این تیم از جام حذفی همراه بود، عنوان کرد: فکر نمی‌کردیم مقابل مس شکست بخوریم. یک بازی خوب و معتدل را انجام دادیم، اما آنها سازماندهی بهتری در بازی داشتند و روی ضد حمله گل دوم را به ثمر رساندند و فینالیست شدند.
 
وی سرمای هوا و شرایط جوی را روی کیفیت بازی تاثیرگذار دانست و افزود: هوای برفی تاثیر زیادی روی کیفیت بازی داشت و باید بگویم هر 2 تیم از این آب‌وهوا غافلگیر شدیم، اما این هم شرایط آب‌وهوایی کشور است و کاری نمی‌توان کرد. به مس کرمان بابت فینالیست‌ شدن‌شان تبریک می‌گویم.
 
هافبک استقلال با بیان اینکه استقلال موقعیت‌های خوبی برای برنده شدن داشت، گفت: در دقایق ابتدایی نیمه دوم چند موقعیت خوب داشتیم و می‌توانستیم چند گل به مس بزنیم اما سهل‌انگاری کردیم و در ادامه نیز روی یک ضد حمله و غافلگیری گل خوردیم تا بازی را واگذار کنیم.
 
تیموریان درباره اینکه چرا استقلال نتوانست در بازی خانگی‌اش 3،4 گل به مس بزند و حتی مقابل این تیم شکست خورد، خاطرنشان کرد: در این فوتبال تیم ها آنقدر به هم نزدیک شده اند که دیگر پیروزی با اختلاف 3،4 گل غیرقابل دسترس است. همه تیم‌ها مقابل استقلال و پرسپولیس با انگیزه هستند و مس هم به خوبی از این موقعیت استفاده کرد و فینالیست جام حذفی شد تا شاید بتواند خود را آسیایی کند.
 
وی در واکنش به این سوال که کسی انتظار نداشت استقلال صدر جدولی مقابل مس کرمان قعر جدولی شکست بخورد، اظهار داشت: نتیجه بازی ارتباطی به صدر جدول یا قعر جدول بودن تیم‌ها ندارد. به خصوص در دیدارهای حذفی هر تیمی خوش‌شانس‌تر باشد و با نظم بیشتری بازی کند برنده می‌شود. فوتبال پیشرفت کرده و در این بازی مس به خوبی ما را آنالیز کرده بود و توانست به پیروزی برسد. ما هم روی نقاط ضعف و قوت آنها کار کرده بودیم و کادر فنی به خوبی مس را آنالیز کرده بود، اما مس روی ضد حمله گل پیروزی را زد و برنده شد.
/2759/



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.