صلاحیت ابراهیمی برای قایقرانی تایید نشده است

سجادی : در هر فدراسیونی حاضر می‌شوم از فوتبال می‌پرسند / وضعیت دنیامالی مشخص نیست

معاون حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش از خبرنگاران انتقاد کرد که چرا در همه مجامع انتخاباتی درباره فوتبال از وی سوال می‌پرسند.
چهارشنبه، 16 بهمن 1392
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
سجادی : در هر فدراسیونی حاضر می‌شوم از فوتبال می‌پرسند / وضعیت دنیامالی مشخص نیست

معاون حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش از خبرنگاران انتقاد کرد که چرا در همه مجامع انتخاباتی درباره فوتبال از وی سوال می‌پرسند.
 
به گزارش راسخون به نقل از فارس، نصرالله سجادی معاون حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش در حاشیه انتخابات فدراسیون جانبازان و معلولین در جمع خبرنگاران در پاسخ به این سوال که آیا ابراهیمی سرپرست سابق فدراسیون قایقرانی و دنیامالی رئیس اسبق این فدراسیون برای انتخابات تایید صلاحیت شده‌اند گفت: ابراهیمی تایید نشده است اما در مورد دنیامالی قرار است پاسخش را به ما بدهند. حتی اگر یک روز هم قبل از انتخابات بیاید می‌تواند در انتخابات شرکت کند. این انتخابات 23 بهمن برگزار خواهد شد.
 
وی درباره اصلاح آیین‌نامه فدراسیون‌ها اظهار داشت: تعداد زیادی از آیین‌نامه‌ها تدوین نشده است حدود 9 آیین‌نامه انجام شده که بخشی از آن در وزارتخانه و در بخشی دیگر در شورای عالی بررسی می‌شود. امیدواریم که بتوانیم بر اساس آنها کارمان را جلو ببریم .
 
معاون حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش درباره وضعیت تیم بدون سرمربی وزنه برداری اظهار داشت: ورزشکاران آنها تمریناتشان را زیر نظر سرمربی جوانان یعنی آقای توکلی انجام می‌دهند. در حال حاضر مسابقه خاصی ندارند تیم ملی زمانی تشکیل می‌شود که مسابقات برون‌مرزی داشته باشیم. تصمیم‌گیری برای انتخاب سرمربی و کادرفنی برعهده فدراسیون‌ها گذاشته شده است.
 
سجادی همچنین درباره قهر بازیکنان پرسپولیس و اعتصاباتشان تصریح کرد: تعجب می‌کنم از شما. به فدراسیون جانبازان می‌آییم از فوتبال می‌پرسید. به کشتی می‌رویم از فوتبال می‌پرسید. این از نظر خبری خوب نیست.
 
وی همچنین درباره فستیوال هنرهای رزمی عنوان کرد: سیستم تصمیم‌گیرنده است و در حال بررسی هستیم و در چند روز آینده جواب آن اعلام می‌شود.
/2759/



نظرات کاربران
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.