رویانیان : بدهی باشگاه در زمان من کمتر از پنج میلیارد بوده است!

مدیرعامل پیشین باشگاه پرسپولیس می‌گوید در این شرایط همه باید به پروین کمک کنند.
شنبه، 19 بهمن 1392
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
رویانیان : بدهی باشگاه در زمان من کمتر از پنج میلیارد بوده است!

مدیرعامل پیشین باشگاه پرسپولیس می‌گوید در این شرایط همه باید به پروین کمک کنند.
 
به گزارش راسخون، محمد رویانیان در گفت‌وگو با ایسنا، درباره اعتصاب مجدد بازیکنان پرسپولیس اظهار کرد: این مشکلات حل می‌شود و بازیکنان نباید نگران باشند. به هرحال پروین بزرگ پرسپولیس است و همه دوستان به او کمک می‌کنند. این تیم متعلق به دولت است و امیدوارم که دولت تعهداتش را در قبال پرسپولیس و استقلال انجام دهد.
 
او ادامه داد: امیدوارم بازیکنان با همان تعصبی که همیشه از خود نشان داده‌اند، از این مشکلات هم عبور کنند. چیزی به پایان لیگ نمانده است. البته باشگاه هم تعهد دارد و باید پول بازیکنان پرداخت شود. من لیست پرداختی به بازیکنان را هم تهیه کرده‌ام و به پروین می‌دهم. اگر لازم باشد آن را به مراجع بالاتر هم می‌فرستم.
 
رویانیان در مورد اینکه گفته می‌شود پرسپولیس 60 میلیارد تومان بدهی دارد، گفت: این موضوع کذب محض است. اگر این کارها ادامه پیدا کند، حتما به مراجع ذیربط شکایت می‌کنم. آقای عاشوری حسابرس باشگاه گزارشی تهیه کرده و من آن را به هیات مدیره و وزارت ورزش ارائه کردم. بدهی باشگاه در زمان من کمتر از پنج میلیارد بوده است.
 
او گفت: وزارت ورزش پول پرسپولیس را بدهد و به پروین کمک کند. البته بحث ماشین‌های بازیکنان تقریبا حل شده است، دو میلیارد تومان برای ماشین‌هایشان پرداخت شده و دو میلیارد هم شب قبل از داربی به آنها داده شد. پروین باید در این شرایط حمایت شود و دوستان وزارت ورزش به او کمک کنند.
/2759/



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.