مولر ۳۰ بهمن برای مذاکرات نهایی به ایران می‌آید

رئیس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو گفت: گزینه مد نظر هدایت تیم ملی واترپلوی ایران ۳۰ بهمن برای انجام مذاکرات نهایی به ایران می‌آید.
يکشنبه، 20 بهمن 1392
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
مولر ۳۰ بهمن برای مذاکرات نهایی به ایران می‌آید

رئیس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو گفت: گزینه مد نظر هدایت تیم ملی واترپلوی ایران ۳۰ بهمن برای انجام مذاکرات نهایی به ایران می‌آید.

 

به گزارش راسخون به نقل ازتسنیم در خصوص حضور تیم ملی شنای کویت در ایران اظهار داشت: همان طور که ایرانی‌ها برای آماده‌سازی خود به کشورهای خارجی می‌روند، ما هم باید پذیرای کشورهای مختلف باشیم. در همین راستا فدراسیون شنا برنامه‌ای را در دستور کار خود قرار داد که آن هم انعقاد پروتکل‌های ورزشی بین کشورهای همسایه است. در این برنامه‌ها تیم‌های مختلف به کشور ما می‌آیند و ما هم به کشور آنها سفر می‌کنیم.

وی ادامه داد: در همین راستا سه‌‌شنبه یک رقابت دوستانه بین تیم ملی شنای ایران و کویت برگزار می‌شود. البته ما با علم به اینکه هر 2 تیم به صورت کامل آماده نیستند، این پیکار را برگزار خواهیم کرد.

رئیس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو در خصوص حضور لوتوس مولر در ایران گفت: پس از اینکه مالارا با چینی‌ها به توافق رسید ما هم مذاکراتی را با چند مربی آغاز کردیم و در نهایت توانستیم با مولر به توافق برسیم.

وی افزود: این مربی نام آشنای جهان 30 بهمن برای طی کردن مذاکرات نهایی به ایران می‌آید. یکی از نکات مثبت در کارنامه مولر آشنایی او با کشورهای آسیایی و خصوصا خاورمیانه است. همین موضوع باعث علاقمندی مولر به حضور در ایران شده است. وی در کارنامه خود سابقه سرمربی‌گری در تیم ملی جوانان آلمان را نیز دارد. مولر به پایه‌سازی در واترپلوی دنیا معروف است.

رضوانی با بیان اینکه ما در فدراسیون شنا روی پرداخت پول حساسیت زیادی داریم، یادآور شد: نمی‌خواهیم بی خود به کسی پول بدهیم. مولر در صورت توافق با فدراسیون ایران، 2 ماه نخست را به صورت آزمایشی سپری خواهد کرد.

/117/



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.